ascharter ascharter .

ascharter

آبشارهای لرستان را نام ببرید؟

آبشار گریت
ناهمواری‌های استان لرستان آبشارهای زیادی را در دل خود به وجود آورده که یکی از آنها آبشار گریت یا سرکانه یا همان هفت چشمه است که در فاصله‌ ی یک ساعتی خرم آباد قرار گرفته است. در واقع این آبشار در روستایی به همین نام و در دره‌ای پوشیده از درختان بلوط جا خوش کرده و از خنکای خودش به گردشگران و هر رهگذری می‌ بخشد. اگر اهل طبیعت ‌گردی باشید می ‌توانید از همان روستا تا آبشار را قدم بزنید، مسیر رودخانه را در پیش بگیرید و بعد از یک ساعت به گریت برسید و خستگی از تن به در کنید.آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتری هواپیما تهران کرمانشاه در مشهد می باشد.

 

آبشار گلهو یا کاکا رضا
آبشار گلهو در 35 کیلومتری شمال خرم‌ آباد در روستای کاکا رضا قرار دارد؛ وجود دره‌هایی پر آب، گیاهان، خزندگان و آبزیان کوچک در بالای آبشار‌ زیبایی حیرت‌انگیزی را روبروی دیده گان هر رهگذری به تصویر می‌ کشد و نظرها را خیره می‌ کند؛ کهمان، گلهو و کاکا رضا سه منطقه خوش آب‌ وهوا در شهرستان سلسله لرستان است که از مناطق نمونه گردشگری استان به شمار می‌ روند.

 

آبشار نای انگیز
آبشارزیبای نای انگیز در میان رشته ‌کوه‌های سر به فلک کشیده‌ ی هشتاد پهلو قرار دارد؛ آب این آبشار از چشمه ‌سارهای واقع در ارتفاعات کوه‌های مجاور سرچشمه می‌ گیرد. جویباری در مسیر کوهستان به حرکت درآمده و ده‌ها آبشار پله ‌ای بزرگ و کوچک و حوضچه‌های متعددی را تشکیل می‌ دهد؛ طبیعت بکر منطقه به همراه پوشش گیاهی متنوع آن بسیار جذاب و جالب ‌توجه است، در مسیر این رود آبشارهای فراوان دیگری نیز به چشم می‌ خورد که طبیعت چشم‌ نوازی را به وجود آورده است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۳:۳۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)