ascharter ascharter .

ascharter

بازارهاي مشهور جهان را معرفي كنيد؟

بازارهاي مشهور جهان
از گذشته محل هايي وجود داشته كه مردم براي گذران زندگي خود به فروش محصولات و كالاهاي خود مي پرداختند و براي امرار معاش كالاهايي را نيز تهيه مي كردند، بازارهاي محلي به مرور زمان در هر منطقه به وجود آمد تا مردم در گذشته مكان مخصوصي براي داد و ستد خود داشته باشند، و همين امر باعث شد كه بازارهايي را اندازي شود، و امروزه شاهد بهترين و لوكس ترين بازارهاي جهاني هستيم كه روزانه ميزبان گردشگران زيادي از سرتاسر دنيا مي باشند،  بازارها محلي شلوغ و پرسروصدا و گزينه مناسبي براي تفريح نيز محسوب مي شود، در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفي چند بازار مشهور جهان بپردازد در ادامه همراه ما باشيد. آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط هواپيما در شهر مشهد مي باشد.بليط هواپيما تهران اصفهان را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

بازار خان الخليلي مصر
بازار خان الخليلي، مصر يكي از بازارهايي در جهان كه حتما بايد آن‌ را ديد اين بازار تاريخي داراي تاريخچه غني مي باشد و به سال 1385 ميلادي باز مي گردد، اين بازار از جاذبه هاي تاريخي در قاهره بشمار مي رود، بازار خان الخليلي داراي مغازه ‌هاي متعدد، قهوه‌ خانه‌ هاي كوچك و سنتي‌، رستوران‌ ها و دكه‌ هاي غذا فروشي و مسجد الحسيني مي باشد، بازار خان الخليلي از بازارهاي قرون وسطايي كه داراي معماري كاملا سنتي مي باشد، نام اين بازار از نام  خان الخليلي يكي از قدرتمند ترين سلاطين قرن چهاردهم بوده گرفته شده است. بازار خان الخليلي داراي انواع صنايع دستي و انواع سوغاتي‌ هاي شرقي مي باشد و به همين دليل نيز بسيار معروف مي باشد.

بازار چاتوچاك تايلند
يكي از بهترين مراكز خريد بانكوك كه در جهان نيز بسيار معروف است بازار چاتوچاك تايلند مي باشد، بازار چاتوچاك تايلند ردر زميني به مساحت 14 هكتار احداث گرديده و داراي ۹۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ غرفه مي باشد، بازار چاتوچاك تايلند از شلوغ ‌ترين بازارهاي بانكوك كه گردشگران بسيار زيادي را سالانه به سوي خود كشانده است، در بازار چاتوچاك تايلند كالاهاي محلي همچون ميوه‌هاي گرمسيري، سبزيجات، صنايع دستي، نقاشي، سراميك، پوشاك، لوازم منزل، اسباب‌ بازي و حيوانات خانگي و ... به فروش مي رسد.

بازار تمپل استريت هنگ كنگ
از ديگر بازارهاي مشهور در جهان بازار تمپل استريت هنگ كنگ مي باشد، اين بازار يكي از بازارهاي شبانه ‌ي مشهور در يائوما تي مي باشد، جالب است بدانيد در اين بازار فيلم هاي سينمايي زيادي ساخته شده است، در بازار تمپل استريت هنگ كنگ مي توانيد هر آنچه كه مي خواهيد را گيدا كنيد، بازار تمپل استريت مكاني براي مسابقه ي شطرنج با نوابغ محلي اين شهر مي باشد، بازار تمپل استريت غرفه ‌هاي غذايي متنوعي نيز دارد و اين بازار فعاليت خود را از غروب آغاز و تا سحر ادامه دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۶:۲۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

غذاهاي معروف هندي

غذاهاي معروف هندي
هندوستان از كشورهاي گردشگري و توريستي كه داراي جاذبه هاي گردشگري و تفريحي بسيار زيادي مي باشد، يكي از جذاب ترين جاذبه هاي گردشگري در هندوستان علاوه بر بازديد از جاذبه هاي آن رستوران گردي و تجربه كردن طعم غذاهاي خاص و معروف هندي مي باشد. در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفي غذاهاي هتدي بپردازد و شما را با طعم و و مزه ي غذاهاي هندي كه با ادويه‌هايي مانند فلفل قرمز، دارچين، هل و زنجبيل و تنوع و رنگ تهيه شده اند آشنا كند. در پايه اصلي غذاهاي هندي مواد اصلي همچون برنج، نان، عدس و انواع سبزيجات نيز وجود دارد كه طعمي گرم، تند و گاه ترش و شيرين به غذاها مي بخشد در ادامه با ما تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد. آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط هواپيما در شهر مشهد مي باشد.

مرغ ماكاني كره ‌اي از غذاهاي معروف هندي
از معروف‌ ترين غذاهاي هند مي توان به مرغ كره‌ اي اشاره كرد، براي طبخ اين غذا ابتدا مرغ كره‌ اي تكه‌ هاي مرغ مرينيت ‌شده را در تركيب ماست و ادويه قرار مي دهند و  سپس در سس كره ‌اي مرغ ها را مي پزند اين غذا داراي رنگ ملايم نارنجي مي باشد.

چيكن تندوري از غذاهاي معروف هندي
مرغ تندوري از ديگر غذاهاي معروف هندي مي باشد كه از تركيب تكه‌ هاي مرغ در ماست و مخلوطي از ادويه‌هاي تند مانند فلفل قرمز، زنجبيل و پودر چيلي تهيه مي شود، بعد از اينكه مرغ ها را از مواد جدا كردند مرغ ها را در تنور ذغالي كباب مي كنند، چيكن تندوري از خوشمزه ترين غذاهاي هند كه داراي طعم تند و دودي مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۳:۳۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

آثارثبت يونسكو شوشتر

آثارثبت يونسكوشوشتر
استان خوزستان كه در جنوب كشورمان ايران قرار دارد، يكي از استان هاي تاريخي كه شهرهاي باستاني بسياري را در خود جاي داده است، شوشتر يكي از شهرهاي باستاني در خوزستان كه داراي اهميت ويژه اي برخوردار است، شهر باستاني شوشتر داراي 100 بناي تاريخي مي باشد كه از دوره هاي مختلف به يادگار مانده است، از معروف ترين بناهاي تاريخي شوشتر كه بسيار معروف است، سازه هاي آبي شوشتر است، يكي از بزرگترين مجموعه هاي صنعتي و بعنوان موزه مهندسي آب ايران شناخته مي شود. به همين خاطر يكي از شهرهاي ارزشمندي است كه داراي بيشترين آثار ثبت شده در سازمان جهاني يونسكو مي باشد، در اين مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفي مجموعه آثار ثبت شده يونسكو در شوشتر بپردازد، آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط چارتر هواپيما ارزان در مشهد مي باشد.

بند ميزان شوشتر

يكي از قديمي ترين سازه هاي شوشتر سدي است بنام بند ميزان كه مربوط به دوران ساسانيان مي باشد، اين بند توسط شاپور اول ساساني بر روي رودخانه كارون بر روي بستر صخره‌اي احداث شده است و از نوع سدهاي وزني محسوب مي شود، اين بناي تاريخي رودكارون را به دو شاخه شطيط و گرگر تقسيم كرده است، اين بند تاريخي از مصالحي همچون: سنگ‌هاي ماسه‌اي تراش خورده و ملات ساروج تشكيل شده است، كه بعدها از بتن براي استحكام بيشتر آن استفاده شده است. هدف از ساخت اين سازه بي‌نظير به ‌منظور هدايت و بهره ‌وري آب آن در دوره هاي هخامنشيان و ساسانيان بوده است، طول اين سد حدود ۳۹۰ متر و ارتفاع آن حدود 4 ونيم متر مي باشد، اين سد داراي دو دهانه كه عرض دهانه بزرگ آن 2.85 و عرض دهانه كوچك آن 1.70 مي باشد. قسمت شمالي سد نيز داراي 9 دهانه آبرو است، از اين بند براي آبياري حدود 40 هزارهكتار دشت استفاده مي شود. اين بند يكي از شاهكارهاي معماري در گذشته بوده است، كه از نظر تاريخي از اهميت بالايي برخوردار است، بند ميزان جزو 155 اثر تاريخي شوشتر مي باشد، كه در تاريخ 5 تيرماه سال 1388 فهرست ميراث جهاني يونسكو به شماره 1315 به ثبت رسيده است.

 

برج كلاه فرنگي  شوشتر
يكي ديگر از بناهاي ثبت در فهرست آثار جهاني يونسكو برج كلاه فرنگي مي باشد، اين برج 8 ضلعي و بر روي ارتفاع 4 متري از سطح زمين قرار دارد. قدمت اين بناي تاريخي مشخص نيست و طبق نظريه هاي مختلفي كه وجود دارد، عده اي اين بناي تاريخي را مربوط به دوراه ساساني و برخي آن را به دوره هخامنشيان مي دانند. اين برج در گذشته براي ديده باني كاربري داشته است، كه در زمان قيصر روم و يا شاپورساساني اين بنا محلي بر نظارت كار كارگران و شدت جريان اب رودخانه بوده است. اين برج از سنگ‌هاي تراش ‌خورده ساخته شده است، اين برج در ميدان ۱۷ شهريور شوشتر قرار گرفته است، برج كلاه فرنگي شوشتر به‌عنوان يكي از آثار ملي ايران در تاريخ ۲۵ اسفند سال ۱۳۷۸ با شماره ثبت ۲۶۱۱ به ثبت ملي رسيده است، همچنين اين اثر تاريخي ارزشمند بعنوان نظام آبي تاريخي شوشتر با شماره ۱۳۱۵ در فهرست ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۹:۲۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

روستاي حيله ور تبريز را معرفي كنيد؟

موقعيت جغرافيايي روستاي حيله ور تبريز
روستاي تاريخي حيله ور از لحاظ موقعيت جغرافيايي در كوهپايه شمال غربي كوه آتشفشاني سهند و در ۴۴ كيلومتري جنوب غربي تبريز در استان آذربايجان شرقي و در ۱۸ كيلومتري اسكو واقع شده است. اسكو نيز از مناطق ديدني كه روستاي حيله ور در آن قرار گرفته است كه از سمت شمال با شهرستان شبستر، از سمت شرق با تبريز، از سمت غرب با درياچه اروميه و از سمت جنوب با شهرستان آذرشهر محدود مي شود. همچنين روستاي حيله‌ور با روستاي تاريخي كندوان حدود دو كيلومتر فاصله دارد.

 

اقامت در روستاي حيله ور تبريز
براي بازديد از اين روستاي زيبا اگر در نزديكي شب به اين روستا رسيديد و بازديد آن به روز بعد موكول شد و يا دوست داريد شبي را در اين روستا اقامت كنيد مي توانيد به اقامتگاه هاي بومي و يا هتل صخره اي كندوان كه در دو كيلومتري اين روستا واقع شده است برويد و تجربه اي متفاوتي را در دل سنگي اتاق هاي اين هتل تجربه كنيد. با تهيه بليط هواپيما ارزان چارتري تهران تبريز در سامانه آس چارتر از مزايا و تخفيفات ويژه اي برخوردار شويد.

 

امكانات موجود در روستاي حيله ور
اين روستاي منحصربفرد و زيبا بخاطر نزديك بودن به روستاي كندوان گردشگران زيادي را به خود جذب كرده است، از اين رو امكانات زيادي براي اين منطقه در نظر گرفته شده است، كه مي توانيد به راحتي و بدون نگراني به بازديد از اين روستا بپردازيد، امكاناتي نظير هتل ها، مسافرخانه ها و هتل هاي صخره اي، مثل سوپرماركت، درمانگاه و داروخانه، سرويس بهداشتي يا رستوران كه در نزديكي روستاي كندوان قرار دارد و مي توانيد بعد يا قبل بازديد براي اقامت به اين روستا برويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۸:۵۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

كشتي يوناني كيش را معرفي كنيد؟

سرگذشت كشتي يوناني كيش
در 4 مرداد سال 1345 در نزديكي روستاي باغو در بخش غربي جزيره كيش، كشتي يوناني (با نام كوالا اف) در سواحل اين جزيره هنگامي كه قصد داشت از ايران به يونان باز گردد به گل نشست و همين امر موجب تعجب اهالي بومي اين روستا شد. نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه بسياري فكر مي كنند كوالا اف، يك كشتي پرتغالي در كيش است و حتي تعدادي نيز بر اين باورند كه كشتي يوناني در قشم قرار دارد اما حقيقت اين است كه اين سازه متعلق به يونان بوده و چندين سال است كه كشتي يوناني در جزيره كيش قرار دارد و امروزه به نماد و يكي از جاذبه هاي توريستي كيش تبديل شده است. آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط ارزان هواپيما اصفهان كيش در مشهد مي باشد.

 

داستان به گل نشستن كشتي يوناني
داستان ها و روايت هاي گوناگوني درباره نحوه به گل نشستن كشتي يوناني وجود دارد. مثلا در يكي از داستان ها اينگونه آمده است كه ناخداي كشتي عاشق يك دختر ايراني مي شود اما خانواده اين دختر، ناخدا را قبول نمي كنند و روزي ناخداي كشتي با او قرار مي گذارد كه به زودي با كشتي خود آن دختر را به يونان مي برد تا اينكه اين اتفاق براي كشتي رخ مي دهد و اين وصال اتفاق نمي افتد. در يكي ديگر از داستان هاي روايت شده به اين شكل است كه صاحب كشتي در حال ورشكستگي مالي بوده و با همكاري ناخدا و ملوانان‌ها كشتي براي اينكه خسارت زيادي را از بيمه دريافت كنند اين اتفاق را رقم زدند. همچنين عده اي از مردم در اين منطقه نقل كرده اند كه ناخداي كشتي يوناني مست بوده و اين حالت مستي موجب شده تا كشتي به اين سر و وضع بيفتد. اما نظريه اي كه به واقعيت بيشتر نزديك تر است اين مي باشد كه هوا مه آلود بوده و از طرفي در جزيره كيش فانوس دريايي وجود نداشته و كشتي به اشتباه به طرف جزيره آمده و به گل نشسته است.

 

بازديد از كشتي يوناني
كشتي يوناني سالانه پذيراي بسياري از گردشگران است، زيرا شاخص ‌ترين جاذبه جزيره كيش محسوب مي ‌شود. شما مي توانيد با كمتر ازسه دقيقه بليط چارتر بندرعباس كيش را از سايت آس چارتر رزرو نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۳:۵۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

موزه هاي قشم را معرفي كنيد؟

موزه مردم شناسي قشم
موزه مردم شناسي قشم يكي از موزه هاي قشم است كه در موزه ژئوپارك قشم واقع شده است، در اين موزه شما مي توانيد در اين موزه با نوع زندگي و فرهنگ و رسوم مردم بومي اين منطقه آشنا شويد. در اين موزه عكس‌هاي زيبا از چهره و لباس اهالي جزيره را مي توانيد مشاهد نماييد. همچنين صنايع دستي موچود در اين موزه توسط بانوان هنرمند اين جزيره ساخته شده‌اند كه نظير هنرهاي سوزن دوزي، خوس دوزي، گلابتون دوزي، گليم، صنايع چوبي، سازهاي محلي جزيره و … مي باشد كه در بخش مردم شناسي موزه ژئوپارك قشم قرار گرفته‌ اند. با تهيه بليط چارتر لحظه آخري مشهد قشم از سايت آس چارتر از تخفيفات و مزاياي ويژه اي برخوردار شويد.

آدرس موزه مردم شناسي: جزيره قشم، جنب بازار بين‌المللي ستاره قشم

 

موزه گياه شناسي قشم
يكي از موزه هاي جذاب در قشم باغ موزه گياه شناسي و تنها موزه طبيعي قشم است، اين باغ موزه در زميني به مساحت 30 هزار متر مربع احداث شده است، باغ موزه گياه شناسي قشم گلخانه اي پيشرفته و مجهز است كه وسعتي حدود 12000متر مربع به ارتفاع ۶ متر دارد، فضاي دروني باغ موزه گياه شناسي نيز حدود 7000 متر مربع وسعت دارد و با سنگ هاي مالون و لاشه هاي رنگارنگ تزئين شده است.  در اين باغ موزه گونه هاي مختلف گياهي وجنگلي و سبز مانند: ترينيوم، لاتانيا، بنجامين، كاسيا، كاغذ رنگي، ابريشمي، ختمي، راوانالا و مورايا، اكاليپتوس، چوچ، گز، آترپيلكس، شمشاد، كنوكارپوس، چريش و بنجامين  نگهداري مي شوند. در اين گلخانه ها امكانات و تجهيزات لازم براي توليد و تكثير اين گياهان در اين موزه وجود دارد و به وطور طبيعي رشد داده مي شوند كه با سيستم آبياري مكانيزه و مدرن آبياري مي شوند. اين باغ شامل بخش هاي نظير بركه ها، آبشار، غار و تونل است كه بسيار زيبا و ديدني است.

ساعات بازديد از موزه گياه شناسي: روزهاي شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 تا 23

آدرس موزه گياه شناسي: قشم، ميدان آزادي، ابتداي جاده درگهان، باغ موزه گياهشناسي قشم

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۴:۱۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

مسجد عتيق شيراز

مسجد عتيق شيراز
شيراز شهر گل و بلبل شهر شاعران نامي شهر زيبايي كه سالانه مسافران و گردشگران زيادي را به سمت خود مي كشاند. شيراز داراي جاذبه هاي فراواني مي باشد. جاذبه هاي تاريخي و طبيعي كه اين شهر را نسبت به ديگر شهرهاي ايران متمايز كرده است. در اين مقاله آس چارتر به معرفي يكي ديگر از جاذبه هاي تاريخي شيراز مسجد عتيق مي پردازد. آس چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا با كمترين هزينه و كمترين زمان بتوانيد بليط چارتر ارزان هواپيما خود را به راحتي از اين سامانه دريافت نماييد.

معرفي مسجد عتيق شيراز
يكي از اماكن مذهبي در شيراز كه در شرق حرم شاه چراغ گرفته است مسجد عتيق شيراز است. اين بنا متعلق به دوران حكومت عمروليث صفاري مي باشد كه در بيت سال هاي 265 هجري قمري تا 287 هجري قمري در زمان حكومت دومين فرمانرواي سلسله‌ صفاريان ساخته شده است، جالب است بدانيد اين مسجد بر روي بقاياي عبادنگاهي قديمي كه مربوط به دوره پيش از اسلام بوده است ساخته شده است. مسجدعتيق اولين پايگاه اجتماعي و مذهبي در شيراز بوده است. در اين مسجد علاوه بر برگزاري نمازو مراسمات مذهبي مختلف پايگاهي نيز براي كارهايي نظير تحرير قرآن، مطالعه و تفسير قرآن و... مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

معماري مسجد عتيق
مسجد عتيق به شكل چهارضلعي و مستطيلي مي باشد، مسجد جامع عتيق شيراز داراي بنايي مرتفع و چندين حجره و شبستان مي باشد. اين مسجد در دوره‌هاي تاريخي اتابكان، تيموريان و صفويان مورد مرمت و بازسازي قرار گرفته است. مسجد عتيق داراي 6 درب در ضلع‌هاي مختلف مسجد مي باشد. در هر يك از گوشه‌هاي اين مسجد يك ستون مدور قرار گرفته است، اين مسجد داراي دو گلدسته بسيار زيبايي نيز مي باشد. در ضلع جنوبي نيز طاق ‌نماي بزرگي وجود دارد كه با تزئينات معماري جذاب و كتيبه‌هايي كه تاريخ مرمت مسجد را با خط ثلث در آن نوشته شده وجود دارد. كتيبه‌ي اين عمارت، نمونه‌ي ارزنده‌اي از هنر خطاطي ايراني و شامل اشعارعربي كه توسط هنرمند خوشنويس پير يحيي جمالي صوفي در قرن هشتم هجري نوشته شده است. ضلع غربي مسجد جامع عتيق داراي رواق‌هايي زيبا با چندين دهانه است. مسجد عتيق از مصالحي مانند: سنگ و گچ ساخته شده است. اين مسجد در سال 1310 هجري شمسي درزمان پهلوي اول با شماره 72 به عضويت اثار ملي درآمد امروزه يكي از برترين سازه هاي به جا مانده از دوره ايلخانيان به حساب مي آيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۶:۵۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

بازارهاي مشهور جهان را معرفي كنيد؟

بازارهاي مشهور جهان
از گذشته محل هايي وجود داشته كه مردم براي گذران زندگي خود به فروش محصولات و كالاهاي خود مي پرداختند و براي امرار معاش كالاهايي را نيز تهيه مي كردند، بازارهاي محلي به مرور زمان در هر منطقه به وجود آمد تا مردم در گذشته مكان مخصوصي براي داد و ستد خود داشته باشند، و همين امر باعث شد كه بازارهايي را اندازي شود، و امروزه شاهد بهترين و لوكس ترين بازارهاي جهاني هستيم كه روزانه ميزبان گردشگران زيادي از سرتاسر دنيا مي باشند،  بازارها محلي شلوغ و پرسروصدا و گزينه مناسبي براي تفريح نيز محسوب مي شود، در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفي چند بازار مشهور جهان بپردازد در ادامه همراه ما باشيد. آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط هواپيما در شهر مشهد مي باشد.

بازار خان الخليلي مصر
بازار خان الخليلي، مصر يكي از بازارهايي در جهان كه حتما بايد آن‌ را ديد اين بازار تاريخي داراي تاريخچه غني مي باشد و به سال 1385 ميلادي باز مي گردد، اين بازار از جاذبه هاي تاريخي در قاهره بشمار مي رود، بازار خان الخليلي داراي مغازه ‌هاي متعدد، قهوه‌ خانه‌ هاي كوچك و سنتي‌، رستوران‌ ها و دكه‌ هاي غذا فروشي و مسجد الحسيني مي باشد، بازار خان الخليلي از بازارهاي قرون وسطايي كه داراي معماري كاملا سنتي مي باشد، نام اين بازار از نام  خان الخليلي يكي از قدرتمند ترين سلاطين قرن چهاردهم بوده گرفته شده است. بازار خان الخليلي داراي انواع صنايع دستي و انواع سوغاتي‌ هاي شرقي مي باشد و به همين دليل نيز بسيار معروف مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۰:۲۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)