ascharter ascharter .

ascharter

تاکسی دبی

تاکسی دبی
شرکت‌های تاکسیرانی متعددی در دبی فعالیت می‌کنند که به‌طور کلی در چهار رنگ صورتی و سفید، زرد و سفید، آبی و سفید و سبز و سفید هستند. تاکسی‌های شهر دبی، کیفیت بالایی دارند و در مقایسه با سایر وسایل نقلیه عمومی، گران هستند و گزینه امنی برای گردشگران، به‌ویژه خانم‌های تنها به شمار می‌آیند. تاکسی‌های با سقف صورتی به بانوان خدمات می‌دهند.

تاکسی‌های آنلاینی مثل «اوبر» (Uber) و «کاریم» (Careem) نیز در دبی فعالیت می‌کنند که به‌طور کلی قیمت آن‌ها گران‌تر از تاکسی است؛ اما در زمان اوج ترافیک برای رفتن به مسیری دور، گزینه ارزان‌تری نسبت به تاکسی محسوب می‌شوند. درمجموع، کاریم برای مقاصد نزدیک‌تر و اوبر برای مقاصد دورتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

تاکسی‌های دبی شامل تاکسی فرودگاه، تاکسی بانوان و خانواده، تاکسی عمومی، تاکسی خاص (مخصوص افراد کم‌توان جسمی و با صندلی چرخدار)، تاکسی لوکس و... می‌شود. بلیط هواپیما ارزان و بلیط لحظه آخری مشهد دبی خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

 میتوانید بلیط هواپیما پرواز خارجی را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

اتوبوس دبی
سیستم اتوبوسرانی دبی (RTA) از بیش از ۶۰۰ ایستگاه در دبی و حومه آن تشکیل شده است که کلیه اتوبوس‌ها و بیشتر ایستگاه‌های اتوبوس مجهز به سیستم خنک‌کننده هستند. این سیستم، راهی ارزان برای دسترسی به نقاطی است که امکان تردد به آن‌ها با مترو وجود ندارد. بیشتر اتوبوس‌ها به ایستگاه بازار طلا می‌روند و از طریق این ایستگاه می‌توانید به جاذبه‌هایی مثل بازار طلا، بازار ماهی، بازار عطر و بازار ادویه دسترسی پیدا کنید. با وجود ارزان بودن این وسیله نقلیه عمومی، از نظر شلوغی و ماندن در ترافیک ممکن است انتخاب اول همه گردشگران نباشد.

۱۱۴ مسیر اتوبوس در دبی وجود دارد که بیش از ۸۰ درصد از شهر دبی را پوشش می‌دهند و اتوبوس‌ها از اویل صبح تا اواخر شب خدمات‌رسانی دارند که این زمان برای هر مسیر متفاوت است. در سفر به دبی از خوردن، آشامیدن، خوابیدن و جویدن آدامس در اتوبوس بپرهیزید.

 

تاکسی‌ آبی
تاکسی‌ آبی یکی دیگر از وسایل نقلیه عمومی در دبی است که علاوه بر داشتن استانداردهای بالا و لوکس بودن، چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر را پیشکش گردشگران می‌کند. این تاکسی‌ها از اواخر صبح تا شب در دو منطقه فعال هستند که شامل دبی مارینا و نخل جمیرا (منطقه یک) و کانال آبی دبی و کریک (منطقه دو) می‌شود.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۵۹:۵۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)