ascharter ascharter .

ascharter

فرودگاه سنگاپور را معرفي كنيد؟

درباره ي فرودگاه سنگاپور
اين فرودگاه يكي از زيبا ترين فرودگاه هاي جهان شناخته شده است كه شما در ميان هياهوي سفرتان محو و تماشاي اين فرودگاه زيبا و بي نظير مي شويد. اين فرودگاه مكاني بزرگ با معماري خاص و امكانات رفاهي بسيار متنوع و پيشرفته كه در طول چندين سال پشت سر توانست به عنوان بهترين فرودگاه دنيا را به دست آورد. تاسيس اين فرودگاه در سال 1981 صورت گرفت. در اصل در سال 1975 تصميم به ساخت فرودگاه چانگي گرفته شد تا اين فرودگاه جايگزين فرودگاه لي شود. كه به دليل محدوديت فضاي درخواستي نتوانست پاسخگوي نياز هاي رو به رشد حمل و نقل هوايي سنگاپور باشد. اما باز هم با تمام اين محدوديت ها اين جاذبه ي ديدني و كاربردي را تاسيس كردند.

 

باغ پروانه فرودگاه چانگي سنگاپور
يكي از جاذبه هاي طبيعي فرودگاه سنگاپور، باغ پروانه مي باشد. به اين دليل نام اين باغ را باغ پروانه گذاشتند زيرا از حدود 1000 نوع پروانه با رنگ و نژاد هاي مختلف برخوردار است. يكي از جالب ترين قسمت هاي اين باغ كه سوالي را در ذهن خود مطرح مي كنند، طبيعي بودن اين باغ است. اين مكان براي تمامي علاقه مندان به چرخه ي رشد بعضي از موجودات بسيار مناسب مي باشد. پيشنهاد مي كنيم براي يك بار هم كه شده به اين قسمت از فرودگاه برويد و آرامش را به وجودتان تزريق كنيد. در واقع قصد تاسيس اين باغ به اين دليل بوده است، تا تضادي ميان شلوغي فرودگاه و سرو صدا برقرار شود و براي كسب آرامش بتوانند به باغ مراجعه كنند.بليط هواپيما تهران مشهد را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۶:۰۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

روستاي كسماي گيلان

روستاي كسماي گيلان
گيلان داراي جاذبه هاي ديدني بسيار زيادي مي باشد، اين استان از شهرهاي تاريخي و روستاهاي بسيار زياد و متعددي تشكيل شده است، كه هركدام از آنها داراي تاريخچه و قدمت متفاوت و جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسيار زيادي مي باشد، اين استان به دليل داشتن آب و هواي مرطوب و معتدل و درختان سرسبز بسيار زياد و طبيعت بكر با چشم اندازهاي منحصربفرد گردشگران زيادي را به سوي خود كشانده است، در اين مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفي روستاي سرسبز و زيباي كسما در استان گيلان بپردازد. تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد. آس چارتر بهترين مرجه ارائه دهنده بليط هواپيما در مشهد مي باشد.

معرفي روستاي كسما
روستاي كسما از  تاريخي ترين روستاهاي استان گيلان كه داراي تاريخ پر فرازونشيب بوده است و بناهاي ارزشمند تاريخي بسياري در جنبش جنگل در آن زياد به چشم مي ‌خورد. روستاي كسما در بخش مركزي و فاصله ۳ كيلومتري شهرستان صومعه ‌سرا در استان گيلان قرار دارد. روستاي تاريخي كسما داراي قدمت طولاني مي باشد كه در كتاب تاريخ گيلان عبدالفتاح فومني درباره قدمت و تاريخچه ي آن توضيحاتي نوشته شده است، روستاي كسما در زمان نهضت جنگل اولين مركز تشكيلات نظامي و اداري جنگليان بوده است كه ميرزا كوچك جنگلي رهبري آن را برعهده داشته است، بعد از مدتي تشكيلات اداري جنگليان به خانه اربابي حاج محمد قلي و مدرسه نظام جنگل به حسينيه كسماء به دستور ميرزا كوچك خان جنگلي انتقال يافت و مركز ستاد ميرزا كوچك خان شد. از مهم ‌ترين نشريات تاريخ مطبوعات گيلان نشريه جنگل مي باشد كه با ابتدايي ‌ترين امكانات حدود يك قرن پيش به صورت چاپ سنگي چاپ و در دهستان و روستاي كسما منتشر شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۰۷:۰۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

كاخ خديو

 

كاخ خديو
يكي از جاذبه هاي ديدني در روستاي كوچك ساحلي كانليكا كاخ خديو است. اين كاخ يكي از باشكوه ‌ترين جاهاي ديدني در ناحيه بيكوز و كانليكا مي باشد، در باغي زيبا به همين نام قرار دارد، اين كاخ در سال ۱۹۰۷ تكميل شده است و متعلق به عباس هلمي پاشا خديو بوده است كه بعنوان اقامتگاه تابستانه از آن استفاده مي كرده است، اين بناي سه طبقه و داراي شومينه اي بزرگ، آسانسور، بخاري تاريخي، دو اتاق خواب بزرگ، و تراس وهمچنين فواره اي معروف كه در وسط محوطه باغ آن قرار دارد مي باشد. باغ خديو يكي از بزرگ ترين باغ هاي گل سرخ در تركيه مي باشد كه پر از گل‌هاي رنگارنگي همچون گل‌هاي لاله و گل رز است. در اين كاخ بوفه اي وجود دارد بنام بوفه سرباز كه مي توانيد در اين بوفه صبحانه ميل كنيد. اين بوفه توسط شهرداري استانبول ساخته شده است.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط استانبول كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۲:۴۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

قالي كوه اليگودرز لرستان آبشار وارگ اليگودرز لرستان

 

قالي كوه اليگودرز لرستان         
از ديگر جاهاي ديدني لرستان كه در ۸۰ كيلومتري جنوب غربي شهرستان اليگودرز قرار دارد، قالي كوه مي باشد، قالي كوه با ۴۰۵۵ متر ارتفاع از مرتفع‌ ترين كوه‌ هاي جنوب غربي ايران مي باشد. قالي كوه داراي پوشش جانوري نظير انواع پرندگان شكاري، خرس، گراز و گرگ مي باشد.

آبشار وارگ اليگودرز لرستان
آبشار وارگ اليگودرز از بهترين جاذبه هاي طبيعي لرستان كه در جنوبي ‌ترين منقطه شهرستان اليگودرز در روستاي وارگ قرار دارد. آبشار وارگ از چشمه هاي صخره سنگي سرچشمه مي گيرد. آبشار وارگ اليگودرز ازنوع آبشارهاي دو قلو به شمار مي رود و ارتفاع آن از سطح دريا حدود ۱۳۲۰ متر است، فاصله اين آبشار دوقلو باهم حدود ۱۵ متر مي باشد.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط لرستان كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۰:۰۲ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

منطقه گردشگري پازارگاد عسلويه


منطقه گردشگري پازارگاد عسلويه
منطقه گردشگري پازارگاد در ۵۵ كيلومتري ساحل بنود عسلويه قرار دارد، منطقه گردشگري پازارگاد يك دهكده گردشگري كه گردشگران زيادي را به سوي خود كشانده است، در اين منطقه ي تفريحي مي توانيد انواع بازي ‌هاي آبي و دريايي را تجربه كنيد و از آن لذت ببريد، از امكانات تفريحي در اين منطقه مي توان به پاراسل، جت اسكي، غواصي و سينماي ۶ بعد، سالن كنسرت و تئاتر، فضاهاي بازي كودكان و شهربازي ‌ها، رستوران ‌هاي ساحلي، جامپينگ، هانيبال، پيست اسكيت، فروشگاه و اقامتگاه و… اشاره كرد.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط عسلويه كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۱:۵۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

معرفي ساحل بنود عسلويه

 

معرفي ساحل بنود عسلويه
ساحل بنود يكي از جذابترين ساحل هاي عسلويه كه در نزديكي ميادين نفتي و گازي و در ۳۵ كيلومتري عسلويه  و جنوبي ‌ترين قسمت بوشهر قرار گرفته است، شهر عسلويه از مهمترين و بزرگترين مناطق توليد انرژي  و پايگاه هاي صنعتي ايران بشمار مي رود، ساحل بنود از زيباترين جاذبه هاي ديدني در عسلويه كه گردشگران زيادي را جذب خود كرده است، جالب است بدانيد ساحل بنود لوكيشين فيلم سينمايي حضرت محمد ص بوده و يكي از دلايل معروفيت و محبوبيت اين ساحل معرفي شدن آن توسط اين فيلم سينمايي بوده، ساحل بنود از جاهاي ديدني عسلويه كه داراي طبيعتي زيبا و بكر دست نخورده اي مي باشد، در ادامه با جاذبه هاي اين ساحل رويايي آشنا خواهيد شد.
آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد براي دريافت بليط بوشهر كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۵۱:۳۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

غار عليصدر همدان


همدان يكي از شهرهايي است كه جاذبه‌ هاي بسيار بي ‌نظيري را درون خود جاي داده است كه از ميان آن ‌ها مي‌ توان غار عليصدر را نام برد كه يكي از معدود غارهاي آبي در جهان مي ‌باشد و امكان قايق سواري را براي بازديدكنندگان فراهم آورده كه قدمت آن به ميليون ‌ها سال قبل بر مي ‌گردد. با تهيه بليط هواپيما تهران ايلام در سايت آس چارتر از تخفيفات ومزاياي ويژه اي برخوردار شويد.

غار عليصدر همدان به‌ عنوان يكي از جالب‌ ترين جاذبه‌ هاي طبيعي در جهان شناخته مي‌ شود. شما با سوار شدن بر قايق ‌هاي پدالي مي ‌توانيد از دالان‌ هايي پر پيچ‌ و خم عبور كنيد و با شگفتي‌ هاي مختلفي مواجه شويد، از طرفي در ادامه مطالب اطلاعات مناسبي را در مورد غار عليصدر  همدان در اختيار شما قرار مي ‌دهيم.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد براي دريافت بليط تهران كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۶:۱۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

ييلاق سوباتان تالش


گيلان از استان ها سرسبز شمالي كه علاقه مندان زيادي براي طبيعت گردي و تفريح سالانه گيلان را بعنوان يكي از مقاصد گردشگري خود انتخاب مي كنند، تالش از شهرهاي ديدني و جاذبه هاي گردشگري در گيلان كه طرفداران بسيار زيادي دارد و بيشترين ميزان گردشگر را دارد، از جاذبه هاي طبيعي تالش مي توان به ييلاق سوباتان تالش اشاره كرد كه در اين مقاله به معرفي اين جاذبه ي ديدني مي پردازيم. 

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط لاهيجان  كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۱:۱۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

مسجد جامع گلپايگان

 

مسجد جامع گلپايگان
مسجد جامع گلپايگان يكي از جاذبه هاي مذهبي گلپايگان محسوب مي شود. اين بناي تاريخي دردوره ي حكومت سلجوقي از اهميت والايي برخوردار بود. كه مردم محلي و بومي آن منطقه از قديم تا به الان به اين مسجد مسجد سلجوقي هم مي گويند. طبق گقفته هاي مردم از زمان هاي قديم تا به الان تاريبخ ستاخت مسجد طبق نامي كه روي كتيبه گنبد مي باشد، به سال هاي 498 تا 512 نسبت داده است. يعني دوران حكومت ابوشجاع محمدبن ملكشاه سلجوقي. مسجد جامع گلپايگان به دستور ابونصر ابراهيم بن محمد بن ابراهيم بابا عبدالملك ساخته شده و نام اين شخص دردو جاي مسجد، يكي در كتيبه دور گنبد و ديگري در حاشيه محراب درج شده است.

  آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد براي دريافت بليط اصفهان كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۸:۱۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

كوه الوند گلپايگان

 

كوه الوند گلپايگان
يكي جاهاي ديدني براي گردشگران و كوهنوردان اصفهان، كوه الوند مي باشد. كوه الوند از يك سمت به جنوب شرقي كشيده مي شود كه ارتفاع بلندترين نقطه آن به 3111 متر مي رسد. اين مسير براي كوهنوردان آنقدر كه فكر مي كنيد سخت نيست و براي اينكه حتي آب و هوايي عوض كنيد هم بسيار مناسب مي باشد. كوه الوند گلپايگان در بين محلي ها به نام كلنگ سياه شناخته مي شود. حتما اين جاذبه هاي ديدني گلپايگان را به برنامه هاي خود اضافه كنيد، اما قبل از رفتن به كوه هاي الوند با خود هر چيزي كه لازم داريد ببريد. از خوراكي و آب گرفته تا تجهيزات لازم طبيعت گردي و كوهنوردي چونت كوه الوند هيچ امكاناتي ندارد كه شما بتوانيد از آن ها استفاده كنيد. شما براي رفتن از كوه الوند گلپايگان از شمال و جنوب، به مسير هاي مختلفي دسترسي داريد. اما معروف ترين مسير اين كوه، مسير جنوبي مي باشد كه به چشمه خضر مي رسد. پيشنها مي كنيم از مسير جنوبي برويد تا بتوانيد يكي ديگر از جاذبه هاي اصفهان يعني، چشمه خضر را ببينيد.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد براي دريافت بليط تهران كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۹:۳۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)