ascharter ascharter .

ascharter

معرفي كليساي سركيس مقدس تهران

 

معرفي كليساي سركيس مقدس تهران
كليساي سركيس مقدس از بناهاي تاريخي و كهن در شهر تهران كه از بزرگترين كليساها در اين شهر بشمار مي رود، قدمت اين كليسا به دوران پهلوي باز مي گردد، كليساي سركيس مقدس مختص ارمني هاي ساكن تهران مي باشد، تاريخچه اين كليسا به نيمه دوم قرن بيستم ميلادي باز مي گردد، در اين دوره ارمني ‌هاي زيادي به تهران مهاجرت كردند، به همين دليل محله‌ هاي ارمني‌ نشين در تهران زياد شد، و همين باعث شد كه ارمني ها براي عبادت و اجراي مراسم ‌هاي مذهبي خود كليسايي در محله هاي خود بسازند، كليساي سركيس مقدس نيز توسط يكي از خيران ارمني بنام ماركام سركيسيان در فروردين ماه سال 1343 خورشيدي احداث گرديد، ساخت اين كليسا تا سال 1349 خورشيدي ادامه پيدا كرد و سرانجام در ارديبهشت سال 1352 خورشيدي فعاليت خود را آغاز نمود.

 آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط تهران روي لينك مقابل كليك كنيد 

https://ascharter.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۱۸:۰۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

بهترين پارك هاي شيراز


يكي از كلان شهر هاي ايران شهر شيراز مي باشد. كه داراي جاذبه هاي تاريخي، تفريحي گردشگري و… متعددي مي باشد. شيراز در جنوب غربي ايران قرار گرفته است. شيراز به عنوان ششمين شهر پر جمعيت ايران بعد از تهران، اصفهان، تبريزو كرج مي باشد. اين شهر تابستان هايي بسيار گرم و خشك و زمستان هايي نسبتا متعدل دارد و ميزان بارندگي درآن بين 200 تا 400 ميلي متر متغيير در نظر گرفته شده است. فروردين و ارديبهشت شيراز دوماه آكنده از عطر بهار نارج و شب بو هستند كه هر مسافري را مست و مدهوش خود مي كنند. در كنار تمام باغ ها و عمارت هاي بسيار معروف و با صفاي شيرازپارك هاي بسيار ديدني و جذابي هم وجود دارد كه اين پارك ها مكاني عالي براي فراز از شلوغي و ازدحام و حتي استراحت بسيار مناسب مي باشد. كه در اين مقاله مي خواهيم به تمامي اين پارك هاي شيراز بپردازيم.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط تهران شيراز روي لينك مقابل كليك كنيد 

https://ascharter.ir/flight/THR-SYZ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۰۳:۳۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

جاذبه هاي گردشگري ايتاليا را معرفي كنيد؟

جاذبه هاي گردشگري ايتاليا
ايتاليا، كشوري است كه برخورداري بي ‌نظير از ثروت‌هاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي دارد و يكي از مقاصد گردشگري محبوب جهان محسوب مي‌شود. با وجود طولاني‌ترين ساحل درياي مديترانه، كوهستان‌هاي آلپ و دندانه‌هاي زيباي ساحلي، ايتاليا سليقه‌اي از گردشگران و علاقه‌مندان را مي‌پذيرد. از نقشه‌هاي تاريخي و باستاني روم در رم گرفته تا كانال‌هاي زيبا و پل‌هاي شهر ونيز، از آثار هنري بزرگ داوينچي و ميكلانژلو در فلورانس گرفته تا برج خلدوني در پيزا، هر نقطه‌اي در ايتاليا پر از تاريخ و زيبايي است. همچنين، ايتاليا به‌عنوان مركز غذاهاي لذيذ و شهرت جهاني در زمينه آشپزي شناخته مي‌شود. از پيتزا و پاستا تا گلسنگ و كافه اسپرسو، آشپزي ايتاليايي به‌تمامي اقليم‌ها و سليقه‌ها پاسخ مي‌دهد. با جاذبه‌هاي فراوان، آثار تاريخي، طبيعت زيبا و فرهنگ متنوع، ايتاليا يك سفر رويايي براي علاقه‌مندان به گردشگري است و به شما تجربه‌اي فراموش‌ نشدني را ارائه مي‌دهد. با آس چارتر در اين مقاله همراه باشيد تا با اين كشور جذاب و ديدني بيشتر آشنا شويد. آس چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا با كمترين هزينه و كمترين زمان بتوانيد بليط هواپيما خارجي را به راحتي تهيه نماييد.
ايتاليا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۴:۱۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

درباره تنگه كافرين

 

درباره تنگه كافرين
باستان شناسان به كاوش در اين منطقه پرداخته و در نتيجه بررسي هاي خود بر روي تنگ كافري دريافتند كه قدمت زندگي در اين منطقه به سه هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد و در واقع اثر مفرغي زندگي در آن تا اوايل عصر آهن ادامه داشته است. نام ديگر تنگ كافرين تنگ شداد مي باشد، تنگه كافرين حدود 2 كيلومتر طول و 700 متر از سطح آبهاي آزاد ارتفاع دارد و آب اين تنگه شامل چند چشمه است آب رودخانه تنگه كافرين از كبيركوه سرچشمه مي گيرد و اين آب چشمه از تنگه مي گذرد و به رودخانه سميره مي ريزد. با از طي مسافتي حدود 1 كيلومتر از اين تنگه به ​​بركه زمزم و امامزاده جابر مي رسيد، اين منطقه داراي جاذبه هاي ديدني بسياري مي باشد كه مي توان به جنگل هاي بلوط، سنجاب ها و جاذبه هاي ديگر همچون تنگه صخره اي كه قدمت آن به دوران قبل از تاريخ مي رسد اشاره كرد.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط ايلام كردستان روي لينك مقابل كليك كنيد 

https://ascharter.ir/flight/THR-IIL


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۵۹:۵۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

باقلاقاتق رشت

 

باقلاقاتق رشت

از ديگر غذاهاي خوشمزه شمالي باقلاقاتق يا خورش گل در چمن مي باشد، باقلاقاتق يا باقالي قاتوق از قديمي ‌ترين خورش‌هاي محلي استان گيلان كه امروزه در تمام نقاط كشور و بخصوص در شما كشور طبخ و سرو مي شود، باقلاقاتق از تركيب موادي نظير باقلاي رشتي، شويد و تخم ‌مرغ تهيه مي شود، باقلاقاتق را با برنج كته، سير تازه، ماهي شور و اشپل ماهي سرو مي كنند. باقلاقاتق غذاي خوشمزه و مقوي مي باشد كه ماده اصلي در طبخ آن باقلاي سفيد مي باشد.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط تهران رشت روي لينك مقابل كليك كنيد 

https://ascharter.ir/flight/THR-RAS


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۱۸:۰۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

بهترين زمان سفر به درياچه نئور

 

بهترين زمان سفر به درياچه نئور
همان طور كه مي دانيد منطقه خلخال و تالش داراي آب و هوايي سرد و خنك مي باشد. در فصل تابستان درياچه نئور بسيار خنك و خوب مي باشد شما مي توانيد در اين زمان هم به اين منطقه سفر كنيد زيرا دماي هوا در اين منطقه بيش از 25 درجه سانتي گراد نمي شود.  با توجه به اين اطلاعات مي توان گفت اواخر بهار و تابستان زمان بسيار مناسبي براي سفر به اين منطقه مي باشد. با توجه به سرماي زمستان در اين منطقه بهتر است كه در زمستان، به اين منطقه سفر نكنيد. بازهم اگر مشكلي با سرما نداريد مي توانيد در هر موقع از سال به اين جاذبه ي گردشگري اردبيل سفر كنيد و غرق در زيبايي هاي خاص آن شويد، اما به طور كلي بهار بهترين زمان بازديد از اين جاذبه ي طبيعي الهي مي باشد. بهار درياچه نئور از ارديبهشت ماه شروع مي شود، در فصل بهار با آب شدن برف ها سطح آب درياچه به بالاترين حد خود مي رسد و زيبايي آن را دو چندان مي كند. پس پيشنهاد مي كنيم حتما در اين زمان به نئور اردبيل سفر كنيد.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط تهران اردبيل روي لينك مقابل كليك كنيد https://ascharter.ir/flight/THR-ADU

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۱۷:۰۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

خانه شمس زاهدان

 

خانه شمس زاهدان
خانه شمس يا خانه شمسي تهنا جاذبه اي مي باشد كه قدمت آن به دوران پهلوي در سال 1315 بر مي گردد. خانه شمس در آثار ملي به ثبت ايران رسيده است.  سبك معماري اين خانه به سبك و سياق معماري يزدي خانه هاي ديگري است كه در سال هاي اوليه شكل گيري فضاي شهري زاهدان بنا شده اند. بناي اين خانه شامل بخش هايي از جمله هشتي، حمام، فضاي انباري، تعدادي مطبخ خانه و اتاق هاي مسكوني مي باشد. خانه شمس را پس ازمرمت و بازسازي، تبديل به يكي از جاذبه هاي تاريخي زاهدان و پژوهشكده ي آثار باستاني مي باشد.

آس چارتر به شما كمك ميكند در كمترين زمان بهترين و ارزان ترين بليط را تهيه كنيد  براي دريافت بليط تهران زاهدان روي لينك مقابل كليك كنيد https://ascharter.ir/flight/THR-ZAH


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۹:۵۲ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

آبشارهاي لرستان را نام ببريد؟

آبشار گريت
ناهمواري‌هاي استان لرستان آبشارهاي زيادي را در دل خود به وجود آورده كه يكي از آنها آبشار گريت يا سركانه يا همان هفت چشمه است كه در فاصله‌ ي يك ساعتي خرم آباد قرار گرفته است. در واقع اين آبشار در روستايي به همين نام و در دره‌اي پوشيده از درختان بلوط جا خوش كرده و از خنكاي خودش به گردشگران و هر رهگذري مي‌ بخشد. اگر اهل طبيعت ‌گردي باشيد مي ‌توانيد از همان روستا تا آبشار را قدم بزنيد، مسير رودخانه را در پيش بگيريد و بعد از يك ساعت به گريت برسيد و خستگي از تن به در كنيد.آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط چارتري هواپيما تهران كرمانشاه در مشهد مي باشد.

 

آبشار گلهو يا كاكا رضا
آبشار گلهو در 35 كيلومتري شمال خرم‌ آباد در روستاي كاكا رضا قرار دارد؛ وجود دره‌هايي پر آب، گياهان، خزندگان و آبزيان كوچك در بالاي آبشار‌ زيبايي حيرت‌انگيزي را روبروي ديده گان هر رهگذري به تصوير مي‌ كشد و نظرها را خيره مي‌ كند؛ كهمان، گلهو و كاكا رضا سه منطقه خوش آب‌ وهوا در شهرستان سلسله لرستان است كه از مناطق نمونه گردشگري استان به شمار مي‌ روند.

 

آبشار ناي انگيز
آبشارزيباي ناي انگيز در ميان رشته ‌كوه‌هاي سر به فلك كشيده‌ ي هشتاد پهلو قرار دارد؛ آب اين آبشار از چشمه ‌سارهاي واقع در ارتفاعات كوه‌هاي مجاور سرچشمه مي‌ گيرد. جويباري در مسير كوهستان به حركت درآمده و ده‌ها آبشار پله ‌اي بزرگ و كوچك و حوضچه‌هاي متعددي را تشكيل مي‌ دهد؛ طبيعت بكر منطقه به همراه پوشش گياهي متنوع آن بسيار جذاب و جالب ‌توجه است، در مسير اين رود آبشارهاي فراوان ديگري نيز به چشم مي‌ خورد كه طبيعت چشم‌ نوازي را به وجود آورده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۳:۳۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

سراب صحنه كرمانشاه را معرفي كنيد؟

سراب صحنه كرمانشاه
كرمانشاه از استان هاي گردشگري در ايران كه داراي جاذبه هاي ديدني و طبيعي بسيار زيادي مي باشد، اين استان داراي آب و هواي كوهستاني و دلپذيري مي باشد و گردشگران زيادي سالانه براي بازديد به اين استان سفر مي كنند، در اين مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفي يكي از جذاب ترين جاذبه هاي ديدني كرمانشاه سراب صحنه بپردازد، در ادامه همراه ما باشيد. آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط هواپيما در شهر مشهد مي باشد.

معرفي سراب صحنه كرمانشاه
سراب صحنه منطقه اي جذاب و ديدني در ۵۵ كيلومتري استان كرمانشاه و در قسمت شمالي شهرستان صحنه قرار دارد، منطقه سراب صحنه از زيباترين و بكرترين نقاط گردشگري در غرب ايران و از جذاب ‌ترين جاهاي ديدني كرمانشاه به شمار مي‌ روند، سراب صحنه از ديدني هاي شهرستان صحنه كه قدمت اين شهرستان به دوران قبل از اسلام باز مي ‌گردد، شهر صحنه در دره‌ اي خوش آب‌ وهوا در ميان كوه‌هاي بلندي قرار گرفته است، دره صحنه با طبيعت زيبا، آبشارها و سراب ‌هاي زيبا، درختان وحشي و باغ‌ هاي ميوه در گذشته محل زندگي و تفريح بسياري از شاهان بوده و امروزه نيز مقصدي گردشگري گردشگران بسياري مي باشد. در اين شهرستان آثار تاريخي با ارزشي كشف شده است كه مربوط به دوره هخامنشي مي باشد كه اين نشان دهنده اي اين است كه اين منطقه تفرجگاه اعياني شاهان قاجاري هم بوده است.بليط هواپيما تهران شيراز را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

جاهاي ديدني اطراف سراب صحنه كرمانشاه
سراب صحنه از زيباترين جاذبه‌هاي گردشگري استان كرمانشاه و شهرستان صحنه كه گردشگران زيادي را به سوي خود كشانده است، اين جاذبه ي گردشگري در نزديكي جاذبه ‌هاي ديدني بسياري قرار گرفته است، در ادامه با چندين مورد از جاذبه هاي ديدني اطراف سراب صحنه آشنا خواهيد شد.

گور دخمه سراب صحنه كرمانشاه
از جاذبه هاي تاريخي در فاصله ۱.۵ كيلومتري سراب صحنه، گوردخمه صحنه مي باشد، گور دخمه‌ها آرامگاه ‌هايي هستند كه در دل كوه ساخته شده ‌اند. گوردخمه صحنه يك مكان تاريخي و باستاني كه داراي قدمت تاريخي چند هزار ساله مي باشد. گوردخمه صحنه در بدنه كوه شوق ‌علي در شمال شهر صحنه و سمت راست آب دربند قرار گرفته اند، اين گوردخمه‌ هاي حجاري شده نام‌ هاي قبر كيكاووس، فرهاد تراش و گور شيرين ‌و فرهاد معروف مي باشند كه يكي از آن ها در حدود پنجاه متري از سطح رودخانه قرار گرفته دو طبقه و مربوط به دوره مادها و داراي ابعادي به طول ۱۴.۵ متر و ارتفاع ۱۱ متر مي باشد و گور دخمه ديگر در كوه شوق‌ علي واقع شده، گور دخمه هاي صحنه در سال ۱۳۱۵ در فهرست آثار ملي ايران ثبت شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۵۹:۱۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)