ascharter ascharter .

ascharter

هتل ترنج,هتل شایگان

. هتل ترنج
هتل دریایی ترنج که به سبک هتل‌ های خاورمیانه‌ای ساخته شده است، از هتل های لوکس کیش به حساب می‌آید. سوئیت ‌های چوبی هتل روی دریا ساخته شده‌اند و در کف هر یک از آن‌ها، بخشی شیشه‌ای تعبیه شده است تا امکان تماشای دریا به‌ راحتی میسر باشد. این هتل به‌لطف رستوران‌ها، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی، سالن کنفرانس، باغ رویایی با آلاچیق ‌های دیدنی، روم سرویس، آتلیه عکاسی، خانه بازی کودک، اجاره ماشین، خدمات خشک‌شویی و... پذیرایی گرمی از مهمانان خود به عمل می‌آورد.

اگر حتی در طول سفر به فکر تندرستی و ورزش هستید،‌ امکانات فوق‌العاده هتل ترنج از سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌های کف شیشه‌ای تا بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، پیست دوچرخه‌سواری، سالن ورزشی روی آب، سالن بدن‌سازی، استخر و سونا بخار و جکوزی و سالن بدن‌سازی بهترین فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا انرژی و نشاط مضاعفی به دست آورید.

هتل ترنج فقط به‌ اندازه ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد؛ مضاف بر اینکه در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره، مسیر ویژه دوچرخه‌ سواری کیش، کشتی یونانی، مرکز خرید پدیده و بازار پارس خلیج فارس قرار گرفته است. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری شیراز کیش را از آس چارتر تهیه کنید.

 

12. هتل شایگان:
هتل شایگان در نوار ساحلی شرق جزیره کیش قرار دارد؛ به‌طوری که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به دریای نیلگون خلیج فارس برسید؛ اما این همه ماجرا نیست و به مرکز تجاری پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و بازار زیتون دسترسی راحتی خواهید داشت و حتی می‌توانید با پای پیاده این مسافت را طی کنید و در فصول مناسب از هوای خوب جزیره بهره‌مند شوید.

اگر به‌دنبال اقامت در بهترین هتل کیش هستید، هتل مجلل شایگان با ۱۳۰ اتاق مجلل و سوئیت‌ و ویلای لوکس می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد؛ به‌خصوص که امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ، اینترنت رایگان، آرایشگاه، کافی شاپ تراس، رستوران (فود کلاب)، سالن ورزشی، خشک‌شویی، آتلیه، عابر بانک، استخر و سونا و جکوزی رایگان، ماساژ، خدمات تور و اجاره دوچرخه و خودروهای لوکس را برای مهمانان خود فراهم آورده است. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری کیش انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

بلیط هواپیما مشهد تبریز را از سایت اس چارتر رزرو کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۸:۰۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)