ascharter ascharter .

ascharter

بهترين رستوران هاي كرمانشاه را معرفي كنيد؟

بهترين رستوران هاي كرمانشاه

رستوران بامگاه عمارت و رستوران عاليجناب و رستوران معتمد كرمانشاه ورستوران ارگ كرمانشاه يكي ازرستوران معروف كرمانشاست.

با اس چارتر بليط هواپيما رزرو كنيد به راحتي و بهترين هتل هاي ايران را بشناسيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۶:۰۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

اقامتگاه هاي بوم گردي روخانكول رودبار

اقامتگاه هاي بوم گردي روخانكول رودبار
يكي از جذاب ترين اقامتگاه ها در استان گيلان اقامتگاه بومگردي روخانكول است كه در شهرستان رودبار و روستاي براگور قرار دارد. اين اقامتگاه بومگردي شامل امكانات و خدماتي نظير: سيستم‌ گرمايشي بخاري‌ گازي و سيستم‌ سرمايشي كولرگازي و پنكه، سرويس‌ بهداشتي ايراني و فرنگي، حمام، پرسنل مسلط به زبان انگليسي، راهنماي محلي، امكان طبخ غذا براي گردشگران در آشپزخانه ‌عمومي، پاركينگ خودرو، انواع غذاهاي محلي و بومي شامل: ميرزاقاسمي، باقالا قاتوق، سيركوكو، فسنجان و سيرقلي مي باشد. در ضمن لازم است بدانيد در اين منطقه آنتن دهي موبايل ضعيف است. از جاذبه‌هاي طبيعي نزديك به اين اقامتگاه مي توان به: آبشار گوسال گاشار، درياچه شهر بيجار، دشت كردمير و جنگل‌هاي هيركاني، غار اسپهدان، غار كبوتر، چشمه آب ‌معدني سنگرود، تپه مارليك، غار دربندرشي، غار يخي درفك، امامزاده محمد حنيفه و غار سياه اشاره كرد. در سفر به گيلان حتما به اقامتگاه سر بزنيد و چند روزي را اقامت كنيد و از فضاي دلپذير و منحصربفرد اين اقامتگاه لذت ببريد. آس چارتر بهترين مرجع ارائه دهنده بليط چارتر هواپيما در مشهد مي باشد.

معروف ترين اقامتگاه هاي شهر گيلان كدامند؟
اقامتگاه بومگردي روخانكول، اقامتگاه بوم گردي داروك، اقامتگاه بوم گردي سنتي تكرم، اقامتگاه بوم گردي خانم بزرگ

 چه جاذبه هايي در نزديكي اقامتگاه رودخانكول قرار دارد؟
آبشار گوسال گاشار، درياچه شهر بيجار، دشت كردمير و جنگل‌هاي هيركاني، غار اسپهدان، غار كبوتر

نويسنده: شادي شادكام

بليط هواپيما تهران شيراز را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۱۶:۱۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

با بهترين و معروف ترين غذاهاي لبنان آشنا شويد?

رستوران بابل بي
يكي از جذاب ترين رستوران هاي بيروت ، رستوران بابل بي است كه بخاطر غذاهاي دريايي اش بسيار مشهور است همچنين اين رستوران چشم انداز فوق العاده اي دارد. غذاهاي اين رستوران شامل دريايي، لبناني، خاورميانه اي است. در سفر به بيروت حتما از اين رستوران و طعم غذاهاي بي نظيرش استفاده كنيد. در كمتر از سه دقيقه بليط ارزان هواپيما خارجي خود را از سايت اس چارتر خريداري نماييد.

آدرس: لبنان، بيروت، خليج زايتوناي، بيروت مارينا

ساعت هاي سرو غذا: هر روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

رستوران تاولت
رستوران تاولت به دليل غذاهاي باكيفيت و موادغذايي تازه اش معروف شده است كه اين مواد از زمين هاي كشاورزي تهيه شده و طعم بي نظير اين غذاها همه را مجذوب كرده است. اگر به بيروت سفر كرديد و غذاهاي خانگي را دوست داريد به اين رستوران كه غذاهايش لبناني است مراجعه فرماييد.بليط هواپيما تهران استانبول را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

آدرس: لبنان، بيروت، خيابان ارمني

ساعات سرو غذا: دوشنبه تا جمعه 1 تا 4 بعد از ظهر و شنبه ها 12 تا 4 بعد از ظهر (اين رستوران در روزهاي يكشنبه تعطيل است)

رستوران اپتيتو تراتوريا
يكي ديگر از بهترين رستوران ها ، رستوران ايتاليايي اپتيتو تراتوريا مي باشد كه در بيروت دو شعبه دارد كه هر دوي اين رستوران ها در محله حمرا است. ين رستوران غذاهاي ايتاليايي و پيتزا دارد كه با توجه به سليقه تان مي توانيد يكي را انتخاب كنيد يا از سراشپز كمك بگيريد. اس چارتر بهترين مرجع ارائه كننده خريد بليط چارتر در مشهد است.

آدرس: لبنان، بيروت، خيابان ماهاتما گاندي، خيابان حمرا

ساعات سرو غذا: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۰:۳۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

ارامگاه خواجوي كرماني در كجا قرار دارد ؟

ارامگاه خواجوي كرماني در كجا قرار دارد ؟
شهر شيراز از شهرهاي پر مقاصد براي گردشگران و مسافران در ايران  مي باشد ، شيراز مكان هاي گردشگري و تاريخي زيادي دارد به همين دليل باعث شده تا مسافران زيادي به اين شهر سفر كنند ، اغلب اگر نام ارامگاه خواجوي كرمان را شنيده باشيد ممكن است فكر كنيد اين مكان در شهر كرمان قرار دارد اما خير اين طور نيست اين ارامگاه در شهر شيراز واقع شده است از اين رو مي خواهيم به شما اطلاعات كامل و مفيدي از ارامگاه خواجوي كرمان را بدهيم ،از مكان هاي ديدني شيراز دروازه  قران است كه در مجاورت اين دروازه ارامگاه معروف خواجوي كرماني واقع شده ، در ادامه مطلب همراه اس چارتر باشيد تا به شما ارامگاه خواجوي را معرفي كنيم.

آس چارتر سامانه خريد اينترنتي بليط هواپيماي تهران شيراز سفري خوش را براي شما آرزو دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۳:۱۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

هتل داد يزد

مجموعه امير چخماق يزد
ميدان امير چخماق يزد يكي از ميدان‌ هاي كليدي و مهم و تاريخي شهر يزد مي باشد، اين ميدان دارتي مجموعه اي از مسجد، كاروانسرا، تكيه، آبنما، حمام و مجموعه ‌اي از حجره‌ هاي بازاري مي باشد، ميدان امير چخماق يزد يكي از ميدان هاي تفريحي و جاهاي ديدني در يزد مي باشد كه بعنوان بافت تاريخي شهر يزد كه به ثبت يونسكو رسيده است، ميدان امير چخماق يزد داراي قدمت تاريخي مي باشد كه در تيموريان و سرداران شاهرخ ميرزا ساخته شده است، كه بعد ها توسط حاج قنبر جهانشاهي كه وزير امير چخماق بازار و كاروانسرا و مسجد امير چخماق نيز در اطراف اين ميدان ساخته شد. آس چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا با كمترين هزينه و كمترين زمان بتوانيد بليط هواپيما تهران يزد را به راحتي از اين سامانه دريافت نماييد.

بهترين زمان سفر به يزد
براي سفر به يزد مي توانيد در فصل هاي پاييز و ماه ‌هاي اسفند، فروردين و ارديبهشت‌ كه شرايط آب و هواي معتدل تر و دلپذير هست برويد. شهر يزد يك شهر كويري كه داراي آب و هواي گرم و خشك مي باشد و ممكن است اين هوا را طاقت نياوريد پس بهترين زمان همان فصل هاي پاييز و زمستان و بهار مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۲:۰۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

دهكده جهاني دبي

غرفه ايران دهكده جهاني دبي
غرفه ايران يكي از غرفه هاي ديدني در دهكده جهاني دبي مي باشد، اين غرفه نماد فرهنگ معماري ايراني مي باشد، ورودي غرفه ايران مي‌توانيد نمونه‌هايي از كنده‌ كاري‌هاي ايران باستان كاشي ‌كاري و آجركاري سنتي ايران به چشم مي خورد، در سردر ورودي به غرفه ايران، ۲ فرشته متقارن شيپور به دست قرار دارد و ۳ طرح زيبا نيز از پادشاهان ايراني و بانوان ايراني نيز در اين طراحي ديده مي شود كه سوار بر اسبي زيبا چيزي شبيه به نيزه در دست دارد. علاوه بر سبك معماري سنتي ايراني، سبك معماري تخت‌ جمشيد، فرش‌ هاي دستبافت ايراني،غذاهاي ايراني، صنايع دستي ايراني ها به نمايش گذاشته شده است.

غرفه تركيه دهكده جهاني دبي
يكي از شلوغ ‌ترين غرفه‌هاي دهكده جهاني دبي غرفه تركيه مي باشد كه داراي يك سردر بزرگ به رنگ سفيد مي باشد، در غرفه تركيه نمونه ‌هاي جذابي از صنايع ‌دستي و فرهنگ كشور تركيه نظير مجموعه ‌اي از شيشه ‌ها، سراميك با رنگ‌ هاي سرزنده، طرح ‌هاي آناتولي و باس‌ هاي خانگي به نمايش گذاشته شده است.

 غرفه هند دهكده جهاني دبي
از زيباترين و پررنگ‌ ولعاب ‌ترين غرفه ‌هاي دهكده جهاني دبي غرفه هند است، در اين غرفه غذاهاي خياباني هند را كه در بيشتر شبكه هاي مجازي ديده ايد طبخ و فروخته مي شود، غرفه هند دنيايي از رنگ، عطر كاري، فلفل، زنجبيل و ادويه‌ ها و همچنين لباس، زيورآلات هندي را به فروش مي رساند و اين غرفه نمادي از وسعت و عظمت كشور هند را نمايش گذاشته است. با تهيه بليط هواپيما تهران دبي در سايت آس چارتر از تخفيفات ومزاياي ويژه اي برخوردار شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۹:۳۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

حمام خرم سلطان؛ يادگار ملكه عثماني

حمام خرم سلطان؛ يادگار ملكه عثماني
حمام خرم سلطان، ديگر جاذبه معروف و باشكوه استانبول است. اگر از افرادي كه تا به حال به اين شهر سفر كرده‌اند، درباره جاهاي ديدني استانبول بپرسيد، قطعا يكي از مهم‌ترين مكان‌هايي كه نام مي‌برند، حمام زيباي خرم سلطان است. اين حمام تاريخي و ديدني، در اياصوفيه استانبول و در منطقه پر گردشگر فاتح قرار دارد. قدمت حمام تاريخي خرم سلطان به قرن شانزدهم و زمان حكومت سلطان سليمان، پادشاه عثماني باز مي‌گردد. جريان ساخت حمام به آنجا مي‌رسد كه خرم سلطان، ملكه پادشاه عثماني، دستور مي‌دهد تا براي مردم مذهبي شهر و در نزديكي مسجد معروف استانبول، حمامي بسازند و به اين صورت، پس از ساخت حمام، نام خرم سلطان را بر روي آن مي‌گذارند .خريد بليط هواپيما، خريد بليط ارزان چارتري تهران استانبول و رزرو اينترنتي بليط هواپيما تبريز استانبول را با آس چارتر تجربه كنيد.

حمام تاريخي استانبول در ميان دو مسجد اياصوفيه و مسجد آبي ساخته شد و كار معماري آن را، معمار سنان، هنرمند معروف به عهده گرفت. سبك معماري سنتي اوايل دوره عثماني به خوبي در اين حمام ديده مي‌شود و نكته جالب‌تر درباره معماري آن، ظرافت و خلاقيت هنرمندانه و جديدي است كه به دست معمار سنان در آنجا صورت گرفته. از جالب‌ترين سبك‌هاي خلاق در ساخت حمام، شكل آيينه‌اي و قرينه قسمت زنانه و مردانه است كه تا آن زمان، چندان رايج نبوده است.

در اين حمام، علاوه‌بر تماشاي زيبايي‌ها و معماري بي‌نظير و باشكوه آن، امكان اين را داريد كه در آنجا به سبك سنتي ترك‌ها استحمام كنيد. بخش‌هاي مختلف حمام زيباي خرم سلطان شامل سالن سرد، سالن داغ و سالن گرم است. در هر قسمت از اين حمام، خدمات متفاوتي از جمله ماساژ و پك‌هاي استحمام شامل شامپو، صابون روغن زيتون، لوسيون بدن، حالت‌دهنده مو، دمپايي و… ارائه مي‌شود. وجود كافه رستوران در محل حمام نيز، پس از استحمام و ماساژ، مي‌تواند جايي مناسب براي استراحت و نوش جان كردن غذاها و انواع خوراكي‌هاي تركي باشد. اين تجربه جديد، به ماندني‌ترين خاطره‌تان از گردش در استانبول و بازديد از حمام خرم سلطان تبديل مي‌شود. با استفاده از سامانه آنلاين بليط چارتري هواپيما و رزرو بليط هواپيما آس چارتر مي توانيد آسوده و با خيالي راحت سفر كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۷:۱۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

باغ اكبريه بيرجند چه جور جايست؟

باغ اكبريه
باغ اكبريه داراي زيبايي و جذابيتهاي خاص خود مي باشد، يك جوي دائم اصلي و چند جوي فرعي كه از ميان آن مي گذرد، درختان ميوه و گياهان دارويي و زينتي خاص كه زيبايي اين باغ را دو چندان كرده است، درختاني همچون: كاج، انار، خرما، بلوط، انار و توت و گل‌هاي تاج خروس كه از جذابيت هاي اين باغ سرسبز مي باشند. با تهيه بليط هواپيما ارزان مشهد بيرجند از سايت آس چارتر از تخفيفات و مزاياي ويژه اي برخوردار شويد.

 موزه هاي باغ اكبريه بيرجند
از ديگر بخش‌هاي مختلف باغ جهاني اكبريه  موزه‌ ها مي باشند، موزه عروسك، موزه مشاهير، موزه خصوصي سكه، موزه حيات وحش، موزه باستان‌ شناسي و مردم ‌شناسي كه در اين باغ قرار گرفته اند، در موزه حيات وحش اين مجموعه پوشش جانوري منطقه جنوب خراسان نمونه‌هاي شاخص، كمياب و نادري وجود دارد، همچنين كمياب ‌ترين گونه‌هاي پرندگان جنوب خراسان قرار گرفته ‌اند. موزه باستان ‌شناسي و مردم‌ شناسي نيز معيشت، آداب و رسوم، مشاغل و حرفه منطقه جنوب خراسان به نمايش گذاشته شده است.بليط هواپيما تهران بيرجند را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

بهترين فصل سفر به بيرجند
بيرجند داراي آب و هواي گرم و خشك است. بيرجند تابستان هاي داغ و سوزاني دارد و زمستان هاي بسيار سردي را نيز مي گذراند، بهترين فصل و زمان براي سفر به بيرجند و بازديد از باغ اكبريه اوايل بهار يا اوايل پاييز مي باشد كه بهترين زمان است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۹:۳۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

آشنايي با شهر ازمير و جاذبه هاي گردشگري آن

آشنايي با شهر ازمير و جاذبه هاي گردشگري آن
ازمير كه يكي از شهر هاي تركيه است سومين شهر پرجمعيت بعد از استانبول و انكارا مي باشد و از لحاظ فعاليت ها و بزرگي موقعيت بسيار خوبي دارد كه از لحاظ تجاري، صنعتي، بندري يكي از شهرهاي خوب مي باشد. طبق اخرين سرشماري جمعيت اين شهر در سال 2008 ميلادي به ۳٬۷۳۹٬۳۵۳ نفر مي رسد. ازمير در ساحل درياي اژه قرار دارد. همچنين ازمير داراي دانشگاه هاي خوبي چون دانشگاه اژه و دانشگاه دوكوز ايلول است. ازمير همه ساله مهماندار برنامه هايي چون نمايشگاه و كنگره‌هاي مختلف صنعتي، تجاري و علمي، دانشگاه‌هاي معتبري مي باشد. در تمام مناطق جنوب ازمير ساحل هاي زيباي ماسه اي و اثار تاريخي زيادي از دوره هاي قبل مانند شهر تاريخي ( افس) كه يكي از بزرگ ترين و زيبا ترين شهرهاي باستاني در دنيا واب هاي معدني كه در سواحل چشمه دارد همه باعث شده تا به يكي از جاذبه هاي گردشگري پر بازديد تبديل شود. براي سفر به اين شهر تاريخي و ديدني كافي است بليط چارتري تهران ازمير و خريد بليط چارتري را سامانه اس چارتر تهيه نماييد.بليط هواپيما تهران مشهد را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۹:۳۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

آشنايي با جاذبه هاي گردشگري رامسر عروس شهر هاي ايران!

درياچه قو
يكي ديگر از جاهايي كه در نزديكي جواهرده است درياچه قو است. درياچه اي مصنوعي است كه قبلا يك بركه بوده است اما رفته رفته شاهد زيباتر شدن ان هستيم. اگر مي خواهيد به رامسر سفر كنيد پيشنهاد مي كنيم در مسير جواهر ده سري هم به درياچه قو بزنيد و قايق راني كنيد.

آبشار ده قلو
اين ابشار در نزديكي روستاي ايج قرار دارد اين ابشار در طول ذوب شدن برف ها است از كوه خشم چال سرچشمه مي گيرد و به صورت ابشار هاي پشت سرهم و تعداد زياد به عمق دره سرازير مي شود. ابشار ايج غارهاي زيادي دارد و از يخچال هاي دائمي و چشمه هاي خروشان است.اين ابشار اب بسيار زيادي دارد و همين سبب مي شود كه طرفداران زيادي هم داشته باشد.

پل معلق رامسر
در بالا راجب تله كابين رامسر گفتيم اين در ايستگاه بالايي تله كابين رامسر و قسمت زيپ لاين است كه براي رسيدن به پل بايد ترس را كنار گذاشته و همراه با زيپ لاين خودتان را به اين 3 پل برسانيد.اين پل قطعا يكي از هيجان انگيز و جذاب ترين پل هايي است كه مي توانيد اوج لذت و هيجان را حس كنيد.بليط هواپيما تهران رامسر را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

غار گرگر لوكا
براي رفتن به اين غار بايد مسير سختي را طي كنيد.رفتن به اين غار و ديدن ان ارزش طي كردن مسير را دارد. اين غار هم يكي از ديدني هاي جذاب رامسر است. در كمتر از سه دقيقه بليط هواپيما تهران رامسر را گرفته و از اين غار ديدن كنيد.

اين غار در شمال غربي رامسر و يكي از مناطق بكر رامسر است. غار ياغي لوكا به معني "سوراخ راه زنان" است كه چاهي است با دهانه اي نزديك به 3 متر بر روي كوه ايلميلي قرار دارد كه طبق گفته هاي قديمي براي دژ ايلميلي كه مي خواستند فرار كنند به سمت ساحل دريا بوده است.

اين غار پس از خراب شدن تبديل به پناهگاه افرادي شده بود كه تحت تعقيب حكومت بوده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۱:۰۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)