ascharter ascharter .

ascharter

معرفي ايرانشهر

معرفي ايرانشهر
شهرستان ايرانشهر كجاست؟
ايرانشهر يكي از شهرهاي شمالي سيستان و بلوچستان است. مساحت اين شهر نزديك به 30،200 كيلومتر مربع مي باشد. ايرانشهر يكي از شهرهاي بزرگ و محروم سيستان مي باشد. ايرانشهر دومين شهر است كه در استان سيستان و بلوچستان فرودگاه دارد و همين موضوع باعث مي شود براي سفر به اين شهر از بليط چارتري تهران ايرانشهر و بليط هواپيما استفاده كنيد. براي خريد مي توانيد به سايت اس چارتر مراجعه كنيد.
جغرافياي ايرانشهر
ايرانشهر در زمان هاي گذشته نقش محافظت و پاسداري از سيستان را به عهده داشته كه به همين دليل به ان معناي حفاظت مي گفتند. در ان زمان ها پس از حمله ي اسكندر مقدوني ان منطقه ي خوش اب و هوا و سرسبز كم كم خراب شد. ايرانشهر از شمال به خاش و زاهدان، از شمال شرق به ايرندگان و از شمال غربي به دلگان راه دارد. منطقه دلگان جزوه ايرانشهر بوده اما كم كم جدا شده و شهرستان جديدي تشكيل داده است.

 آب و هواي ايرانشهر
ايرانشهر بخاطر داشتن مناطق كوهستاني و پست، اب و هواي ان گرم و خشك است همچنين در تابستان ها و فصل گرما شرجي مي باشد. اين منطقه تحت بادهاي بسيار زيادي هم است و در تابستان دماي هوا به 45 درجه و در زمستان 2 درجه بالاي صفر است.بخاطر خشك سالي در ايرانشهر بيشتر مردم در يك دهه مجبور به حاشيه نشيني كردند و روستاهايي چون كريم آباد، رسول آباد، علي آباد از روستاهاي حاشيه نشين ايرانشهر هستند.

تاريخچه ايرانشهر
در قديم نام ايرانشهررا پره يا پهره مي گفتند. در اين شهر قلعه هاي زيادي وجود دارد كه نام يكي از انها بمپور است و مربوط به دوره ي ساسانيان است همچنين قلعه ناصري مربوط به دوره ي قاجاريان است. شما در اين شهر مي توانيد مكان سكونت اولين خانه هايي كه ساخته شده اند را ببينيد. شهر بمپور از دوران افشاريان تا زمان قاجاريان مركز حكمفرايي بلوچستان جنوبي بوده است. بعد از اينكه شهر ايرانشهر را به رسميت شناختند بمپورقدرت خود را از دست داد.

مردم ايرانشهر
اكثر جمعيت ايرانشهر يعني 93 درصد دين اسلام را دارا  هستند اما 90 درصد سني و 10 درصد ديگر شيعه هستند. به علاوه اين ها بيشتر جمعيت روستايي ايرانشهر يعني عشاير ها در سياه چادر ها و كپر ها زندگي مي كنند، بيشتر جمعيت اين روستا نگه داري دام (بز) را انجام مي دهند. بلوچ هاي شيعه اكثرا در بزمان و دلگان زندگي مي كنند.امرار معاش مردم ايرانشهر از كشاورزي، دامداري، صيادي، صنايع دستي مي باشد. زبان مردم اين شهر بلوچي بوده است اما فارسي هم سخن مي گويند در اين منطقه ها مانند ديگر شهر ها گويش خاصي وجود دارد.

 پوشاك مردم ايرانشهر
پوشاك براي مرد هاي اين مناطق يك پيراهن بلند و شلوار گشاد و پرچين و دستار يا لنگي دور سر مي باشد. پوشاك زنها هم كمي مطابقت با لباس مرد ها دارد اما فرقشان اين است مثلا براي سر استين يا سرپارچه يا جلوي پيراهن نقش هاي زيبا و محلي با رنگ هاي مختلف طراحي مي كنند.

بازي هاي سنتي ايرانشهر
تلكي، هپت سنگ، هدكان رو، لكرشانكي از جمله بازي هاي سنتي ايرانشهر هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۸:۴۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

باغ گل هاي اصفهان را نام ببريد؟

باغ گل هاي اصفهان
اصفهان از ديرباز مكان هاي ديدني زيادي داشته است، از اين مكان هاي زيبا و فوق العاده ديدني مي توانيم به سي و سه پل اصفهان ، ميدان نقش جهان ، پل خواجو اشاره كنيم اما در اين مطلب از اس چارتر قصد داريم تا به شما يك مكان ديدني ديگر به نام باغ گل هاي اصفهان را معرفي كنيم همچنين شما مي توانيد با تهيه بليط هواپيما تهران اصفهان از سايت اس چارتر بليط تان را خريداري كنيد و سپس به اصفهان سفر كنيد.

بخش هاي مختلف باغ گل هاي اصفهان
باغ گل هاي اصفهان از سري مكان هايي است كه فوق العاده زيبا و جذاب است اگر اهل گل و گياه هستيد به شما پيشنهاد مي كنيم صدرصد به باغ گل هاي اصفهان برويد و اين فرصت را از دست ندهيد ، كساني كه به گل و گياه علاقه مند هستند مي توانند با رفتن به باغ گل هاي اصفهان اطلاعات زيادي در مورد گل ها به دست بي اورند و از ان ها استفاده كنند ، در باغ گل هاي اصفهان كافه هاي بسيار زيادي نيز وجود دارد كه در صورت خستگي مي توانيد خستگي را در كنيد و خودتان را به يك قهوه و يا يك چايي كنيد.ميتوانيد بليط هواپيما تهران تبريزرا از سايت اس چارتر رزو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۴:۰۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

شب يلدا

مراسمات در شب يلدا
اين شب كه بلندترين شب سال شناخته شده است، بيشتر مردم با روش هاي مختلف و طبق آداب و رسومي كه دارند، مراسمات مختلفي را نيز برگذار مي كنند، اكثر مردم در اين شب در خانه مسن ترين و بزرگترين فرد خانواده جمع مي شوند و اعضاي خانواده با جمع شدن در دور هم تا پاسي از شب به شعرخواني از ديوان حافظ و فال گرفتن، شاهنامه خواني و داستان خواني و تعريف كردن خاطرات و گپ زدن شب خاطره انگيزي را براي خود رقم مي زنند. با تهيه بليط هواپيما تهران مشهد در سامانه آس چارتر از تخفيفات و مزاياي ويژه اي برخوردار شويد.

سفره شب يلدا
سفره شب يلدا از پربارترين سفره‌هاي سنتي ايراني است، كه در آن انواع ميوه هاي رنگارنگ زمستاني، شيريني‌هاي سنتي، انواع آجيل و خشكبار، انواع غذاهاي محلي و.... در سفره شب يلدا قرار مي دهند. در بيشتر مناطق ايران به خوراكي‌هاي شب يلدا  شب‌چره مي‌ گويند، و بيشتر از آجيل هفت مغز و هفت نوع ميوه تشكيل شده است. اما امروزه تعداد اين خوراكي‌ها از هفت نوع بيشتر است و انواع شيريني سنتي و غيرسنتي را نيز در بر مي ‌گيرد. از معروف ترين ميوه‌هاي شب يلدا، هندوانه و انار هستند. شايد برايتان جالب باشد كه هندوانه ميوه‌اي تابستاني است، اما طبق اعتقادي كه ايرانيان از ديرباز داشته اند هندوانه در اين شب به‌عنوان نمادي از تابستان استفاده مي ‌شود كه با خوردن آن در شب يلدا، سرماي زمستان بر آن‌ها اثر نخواهد كرد. همچنين خوردن انار نيز در اين شب نمادي از شادي و زايش مي باشد. امروزه بر سر سفره هاي شب يلدا انواع متنوع ميوه‌هاي رنگارنگ را قرار مي دهند كه مي توان به لبو، كدو حلوايي و باقالي پخته نيز اشاره كرد. اين ميوه خوشمزه و آب‌دار هم خون‌ساز است و هم به‌دليل وجود ويتامين C و ساير خواصش، انرژي و شادابي زيادي به انسان مي‌دهد.بليط هواپيما شيراز مشهد را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

نام شب يلدا
يلدا از دو بخش يل و دا تشكيل شده است، يل و يا ييل ريشه اوستايي دارد، كه به معناي سال مي شود، و در زبان لاتين نيز Year به معني سال است، شب يلدا از ديدگاه هاي مختلف ايرانيان باستان داراي معاني مختلفي مي باشد، برخي آن را لغتي سرياني و هم ‌ريشه با واژه‌هاي عربي مانند: تولد، ولادت، ميلاد، يولد و يلد مي‌دانند كه اشاره به تولد ايزد مهر يا خورشيد مي باشد،  عده اي نيز يلدا را واژه‌اي اوستايي مي دانند. يلدا در به معناي روشنايي سال مي باشد.

 حال و هواي شب يلدا
اين شب باستاني را اكثر مردن شب جشن و سرور مي دانند و براي آن ارزش زيادي قائل هستند كه از چند روز قبل براي دورهمي خانواده تداركاتي را مي بينند، و با شوروشوق زيادي در كوچه و بازار به خريد انواع خوراكي براي اين شب بلند مي پردازند، اين شب بيشتر به ميزباني بزرگترها انجام مي شود اما بيشتر مردم دوست دارند كه همراه خود خوراكي به منزل بزرگتر خود براي دورهمي ببرند.

 فال حافظ در شب يلدا
يكي از زيباترين بخش ها و تفريحات در شب يلدا خواندن ديوان حافظ و گرفتن فال حافظ مي باشد، براي اين كار مهمانان با قرائت فاتحه اي براي حافظ به گرفتن فال مي پردازند و از حال آينده خود جويا مي شوند. جالب است بدانيد يك نمونه فال ديگر نيز گرفته مي شده است كه با گردو انجام مي شده كه گردو را مي شكستند و پوك بودن و نبودن آن فال مي گرفتند.

شب چله براي تازه عروسان در ايران
يكي از مراسماني كه در اين شب انجام مي شود بردن هديه براي تازه عروسان مي باشد، كه خانواده داماد و عروس با تدارك ديدن هدايايي و تزئين آن هدايا و برگزاري جشن اين شب را به يك شب رويايي و خاطره انگيز براي عروس و داماد تبديل مي كنند. هدايايي كه براي عروس تهيه مي شود در گذشته شامل: كله قند، شيريني‌هاي متنوع، يك قواره پارچه، كيف و كفش و لباس زمستاني براي عروس، قطعه‌اي طلا، آجيل و خشكبار، ميوه، مرغ، گوشت و... مي باشد كه توسط خانواده داماد تهيه مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۵:۲۲ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

بهترين فصل براي سفر به يزد و بازديد از قنات زارچ

بهترين فصل براي سفر به يزد و بازديد از قنات زارچ
يزد يكي از شهرهاي مركزي ايران و همانطور كه از پيش گفتيم در مجاورت كوير مركزي ايران قرار گرفته است. به همين جهت آب و هوايي گرم و خشك دارد كه تحمل آن براي افراد غيربومي كمي سخت و طاقت فرسا مي باشد. پيشنهاد ما اين است كه بهترين فصل براي سفر به استان و شهر يزد، پاييز و زمستان مي باشد كه داراي هوايي مطلوب و معتدل مي باشد. بهتر است در سفر به استان يزد، بازديد از اين اثر تاريخي و بسيار مهم را از دست ندهيد تا ميزان درايت مردم باستان در ذخيره و همچنان تامين آب مصرفي را دريابيد. براي سفر به شهر تاريخي يزد و بازديد از جاذبه هاي گردشگري آن، مي توانيد در كمتر از 3 دقيقه بليط هواپيما مشهد يزد خود را از سايت آس چارتر تهيه كنيد.

 اقامتگاه هاي معروف شهر يزد
شهر يزد، اقامتگاه ها و هتل هاي مناسبي براي اقامت مسافران نيز دارد كه گردشگران مي توانند با خيال راحت به اين شهر سفر كنند و از جاذبه هاي گردشگري اين شهر ديدن كنند. نام برخي از آنها؛

هتل باغ مشير الممالك يزد

هتل داد يزد

هتل موزه فهادان

هتل پارسيان صفائيه يزد

هتل ارگ جديد يزد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۱۴:۳۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

راهنماي سفر با راه‌ آهن قاره اروپا

كشورهاي اروپايي داراي سيستم راه‌ آهن مدرن و پيشرفته‌اي هستند كه از جمله آلمان، فرانسه، اسپانيا، ايتاليا و بريتانيا هستند. اين كشورها با سرعت‌هاي بالا و اتصال به ساير ميان‌شهري‌ها، به مسافران امكان مي‌دهند تا به‌آساني از يك شهر به ديگري منتقل شوند. از سوي ديگر، قاره اروپا از شبكه راه‌آهن بين‌المللي به نام “يورواستار” (Eurostar) برخوردار است كه لندن را با پاريس و بروكسل از طريق تونل زيردريايي “چنل” انگليس و فرانسه ارتباط مي‌دهد.

اين سيستم راه‌آهن‌ها، از نظر اقتصادي و محيطي، يكي از گزينه‌ هاي بهينه براي مسافران و حمل‌ ونقل كالاها در اروپا محسوب مي‌شود و به تسهيل ترافيك و كاهش معمولي ترافيك جاده‌اي در اين منطقه كمك بزرگي مي‌كند.

راه‌ آهن در قاره اروپا يك شبكه گسترده و پيچيده است كه از يك سو به ديگري از قاره مي‌ كشد. اروپا يكي از قاره‌ هاي پيشرو در توسعه سيستم راه‌آهن بوده و اين شبكه به دليل وسعت و توسعه آن به يكي از حياتي‌ترين و مؤثرترين وسايل حمل‌ونقل عمومي در اروپا تبديل شده است.بليط هواپيما تهران عسلويه را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۱۰:۵۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

معرفي كليساهاي ارمنستان

معرفي كليساهاي ارمنستان
كليساهاي قديمي و باستاني كشور ارمنستان نشان از فرهنگ و تاريخچه غني اين كشور مي باشد، كليساهاي اين سرزمين باستاني با سبك و معماري خاص، شكل ساخت، ابعاد و اندازه در فهرست ميراث جهاني يونسكو به ثبت جهاني رسيده اند و در دنيا معروف هستند، كليساهاي ارمنستان عبارتند از كليساها هاغارتسين، كليساي گشاوانك، كليساي سواناوانك، كليساي هقپات، كليساي سناحين، كليساي ادزون و كليساي آخلاتا استو، كليساي جامع سنت گريگور، كليساي زورآوور آستواتساتسين مقدس، كليساي كاتوليك، كليساي نوراوانك، كليساي تاتو، كليساي خور ويراپ، صومعه گغارد، كليساي جامع اچميادزين، كليساي جامع زوارتنوتس، درادامه با اين كليساها بيشتر آشنا خواهيد.

كليساي حواري ارمني اچميادزين
در ابتدا به معرفي كليساي حواري ارمني اچميادزين مي پردازيم،اين كليسا از مهم ترين كليساهاي مردم ارامنه مي باشد، كليساي حواري ارمني بعنوان اولين كليساي جامع كشور ارمنستان و جهان كه متعلق به ارمني ها بوده است، اين كليسا همچنين مقر اصلي تمام كليساهاي ارمنستان و جايگاهي براي مسائل ديني مردم در تصميم گيري‌هاي امور كليسا بوده است. اين كليسا داراي معماري بي نظير و زيبايي مي باشد. از ديگر نام هاي اين كليسا گريگوري است زيرا شخصيت روشن گر گريگور در به رسميت شناخته شدن اين كليسا نقش بسيار مهمي داشته است.

در چند سال اخير كليسايي براي يادبود و اداي حترام به جايگاه گريگور روشنگر و همچنين به مناسبت سالگرد به رسميت شناختن دين مسيحيت بعد از 1700 سال در ارمنستان ساخته شد كه ساخت آن حدود 4 سال از سال 1997 تا 2001 ميلادي به طول انجاميد، كليساي سنت گريگور لوساوريچ از بزرگترين كليساهاي جامع ارمني در جهان بشمار مي رود. معماري اين كليسا به سبك هنر غني و تاريخي  ارمني طراحي شده است، اين كليسا در مركز شهر ايروان در بهترين موقعيت جغرافيايي قرار دارد كه مي توانيد در هنگام بازديد از آن از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر زيبا نيز ديدن نماييد. اين كليسا در نزديكي ايستگاه متروي ژنرال آندرانيك قرار دارد و داراي  پاركينگ نيز مي باشد.بليط هواپيما شيراز كرمان را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۹:۱۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

بام قشم كجاست؟

درباره ي بام قشم
بام قشم بلندترين فلات جزيره قشم با مساحتي حدود شش هكتار و ارتفاع آن از سطح دريا حدود 137 متر است. بام قشم در طرف غربي جزيره قشم و مابين روستاي طبل و سلخ واقع شده است. جالب اينجاست كه بام قشم اولين و قديمي ترين محوطه مربوط به پارينه سنگي در جزاير خليج فارس مي باشد،  انواع سنگ و ارتفاع سقف در دامنه هاي جزيره قشم متفاوت است، قسمت زيرين بام قشم از ماسه سنگ، مارن و سيلت تشكيل شده، بام جزيره قشم با سنگ آهك و صدف پوشيده شده است، اين بافت متفاوت تا حدودي به تاريخچه بام هاي قشم و پيشينه آتشفشاني آن مربوط مي شود. بام قشم جزو مناطق حفاظت شده و جزو محدوده ژئوپارك قشم مي باشد كه در فهرست آثار زمين شناسي يونسكو به ثبت جهاني رسيده، بام قشم در نزديكي سواحل شمالي خليج فارس، دره مجسمه‌ها و جنگل حرا قرار دارد.بليط هواديما مشهد كرمانشاه را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۶:۴۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

تنگه چاهكو قشم

معرفي تنگه چاهكو
دره چاكو يكي از منحصر به فردترين و خيره كننده ترين جاذبه هاي ژئوپارك قشم جذاب ترين است كه در روستاي چاهوي شرقي در 70 كيلومتري قشم واقع شده است، اين تنگه زيبا و منحصر به فرد از پديده هاي زمين شناسي در ايران به شمار مي رود، تنگه چاهكوه يكي از جاذبه هاي ژئوپارك قشم كه نمونه هايي از اين پديده در كشورهايي مانند آلمان، انگلستان، چين و آمريكا نيز وجود دارد.بليط هواپيما تهران كرمان  را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۲:۴۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

معرفي بهترين هتل هاي تبريز

معرفي بهترين هتل هاي تبريز

همچنين، تبريز با معماري زيبا و بناهاي تاريخي نظير “مسجد كبود” و “قلعه علي‌شاه” نيز شهري جذاب براي گردشگران و علاقه‌مندان به تاريخ و فرهنگ ايراني محسوب مي‌شود. از ديگر ويژگي‌هاي تبريز مي‌توان به توليدات صنعتي و صنايع‌دستي متنوع آن اشاره كرد، از جمله فرش، شيريني‌ها و لباس‌هاي محلي كه به‌عنوان سوغات تبريز معروف هستند. تبريز شهري با جمعيت بزرگ و اهميت اقتصادي بالا در ايران است و همچنين ميزبان مردم دوستانه و مهمان‌نوازي معروف در فرهنگ ايراني است.

البته درصورتي‌كه قصد سفر به تبريز را داريد پيشنهاد مي‌كنيم كه معرفي‌نامه بهترين هتل‌ هاي تبريز را در آس چارتر مطالعه فرماييد.

چه زماني به تبريز سفر كنيم؟
زمان سفر به تبريز به عوامل مختلفي مانند سليقه شخصي و ترجيحات هواشناسي و فعاليت‌هاي موردعلاقه شما بستگي دارد. اما به‌طوركلي، بهار و پاييز به‌عنوان بهترين زمان‌هاي سفر به تبريز محسوب مي‌شوند. در ادامه توضيحاتي درباره اين دو فصل آورده شده است:

1. بهار (فصل بهترين):
– بهار (منتهي به اوايل ژوئن) يكي از بهترين زمان‌هاي سفر به تبريز است. در اين فصل، آب‌وهوا معتدل و دلپذير است، و شهر و مناطق اطراف به رنگين‌كماني از گل‌ها و گياهان مزين مي‌شوند. اين فصل براي گردشگري و بازديد از باغ‌ها و پارك‌ها به‌خصوص زيبا است. همچنين، دماي ملايم به شما اجازه مي‌دهد تا با آسمان آبي و هواي تازه تبريز را بيشتر بپوييد.

2. پاييز (فصل دوم بهترين):
– پاييز (از اواسط سپتامبر تا اواخر نوامبر) نيز به يكي ديگر از بهترين زمان‌هاي سفر به تبريز تبديل مي‌شود. در اين فصل، هواي معتدل و خنك به‌تازگي برگ‌هاي درختان را به رنگ‌هاي زيبا مي‌آورد و مناظر طبيعي بسيار زيبا ايجاد مي‌كند. همچنين، مهمانان مي‌توانند از انواع محصولات محلي و فرهنگ مردمي تبريز لذت ببرند.

به‌طوركلي، از اواسط بهار تا اوايل پاييز به‌عنوان بهترين زمان‌هاي سفر به تبريز معتبر هستند. بااين‌حال، اگر شما از فعاليت‌هايي مانند بازديد از بازارها يا تجربه برف‌بازي در زمستان علاقه داريد، زمستان نيز گزينة مناسبي مي‌تواند باشد، اما در اين فصل بايد با دماي پايين‌تر محتمل مواجه شويد.بليط هواپيما مشهد اروميه را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۸:۴۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

هتل ترنج,هتل شايگان

. هتل ترنج
هتل دريايي ترنج كه به سبك هتل‌ هاي خاورميانه‌اي ساخته شده است، از هتل هاي لوكس كيش به حساب مي‌آيد. سوئيت ‌هاي چوبي هتل روي دريا ساخته شده‌اند و در كف هر يك از آن‌ها، بخشي شيشه‌اي تعبيه شده است تا امكان تماشاي دريا به‌ راحتي ميسر باشد. اين هتل به‌لطف رستوران‌ها، كافي‌شاپ و فست فود ساحلي، سالن كنفرانس، باغ رويايي با آلاچيق ‌هاي ديدني، روم سرويس، آتليه عكاسي، خانه بازي كودك، اجاره ماشين، خدمات خشك‌شويي و... پذيرايي گرمي از مهمانان خود به عمل مي‌آورد.

اگر حتي در طول سفر به فكر تندرستي و ورزش هستيد،‌ امكانات فوق‌العاده هتل ترنج از سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌هاي كف شيشه‌اي تا بيليارد، فوتبال دستي، ايرهاكي، پيست دوچرخه‌سواري، سالن ورزشي روي آب، سالن بدن‌سازي، استخر و سونا بخار و جكوزي و سالن بدن‌سازي بهترين فرصت را براي شما فراهم مي‌كنند تا انرژي و نشاط مضاعفي به دست آوريد.

هتل ترنج فقط به‌ اندازه ۱۰ دقيقه با فرودگاه فاصله دارد؛ مضاف بر اينكه در نزديكي شهر زيرزميني كاريز و شهرباستاني حريره، مسير ويژه دوچرخه‌ سواري كيش، كشتي يوناني، مركز خريد پديده و بازار پارس خليج فارس قرار گرفته است. مي توانيد ارزان ترين بليط هواپيما چارتري شيراز كيش را از آس چارتر تهيه كنيد.

 

12. هتل شايگان:
هتل شايگان در نوار ساحلي شرق جزيره كيش قرار دارد؛ به‌طوري كه با ۱۰ تا ۱۵ دقيقه پياده روي مي‌توانيد به درياي نيلگون خليج فارس برسيد؛ اما اين همه ماجرا نيست و به مركز تجاري پانيذ، مراكز خريد پرديس ۱ و ۲ و بازار زيتون دسترسي راحتي خواهيد داشت و حتي مي‌توانيد با پاي پياده اين مسافت را طي كنيد و در فصول مناسب از هواي خوب جزيره بهره‌مند شويد.

اگر به‌دنبال اقامت در بهترين هتل كيش هستيد، هتل مجلل شايگان با ۱۳۰ اتاق مجلل و سوئيت‌ و ويلاي لوكس مي‌تواند گزينه‌اي عالي باشد؛ به‌خصوص كه امكانات و خدماتي نظير پاركينگ، اينترنت رايگان، آرايشگاه، كافي شاپ تراس، رستوران (فود كلاب)، سالن ورزشي، خشك‌شويي، آتليه، عابر بانك، استخر و سونا و جكوزي رايگان، ماساژ، خدمات تور و اجاره دوچرخه و خودروهاي لوكس را براي مهمانان خود فراهم آورده است. آس چارتر ارائه كننده بليط چارتري كيش انتخابي مناسب براي سفر شما مي باشد.

بليط هواپيما مشهد تبريز را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۸:۰۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)