ascharter ascharter .

ascharter

دهکده جهانی دبی

غرفه ایران دهکده جهانی دبی
غرفه ایران یکی از غرفه های دیدنی در دهکده جهانی دبی می باشد، این غرفه نماد فرهنگ معماری ایرانی می باشد، ورودی غرفه ایران می‌توانید نمونه‌هایی از کنده‌ کاری‌های ایران باستان کاشی ‌کاری و آجرکاری سنتی ایران به چشم می خورد، در سردر ورودی به غرفه ایران، ۲ فرشته متقارن شیپور به دست قرار دارد و ۳ طرح زیبا نیز از پادشاهان ایرانی و بانوان ایرانی نیز در این طراحی دیده می شود که سوار بر اسبی زیبا چیزی شبیه به نیزه در دست دارد. علاوه بر سبک معماری سنتی ایرانی، سبک معماری تخت‌ جمشید، فرش‌ های دستبافت ایرانی،غذاهای ایرانی، صنایع دستی ایرانی ها به نمایش گذاشته شده است.

غرفه ترکیه دهکده جهانی دبی
یکی از شلوغ ‌ترین غرفه‌های دهکده جهانی دبی غرفه ترکیه می باشد که دارای یک سردر بزرگ به رنگ سفید می باشد، در غرفه ترکیه نمونه ‌های جذابی از صنایع ‌دستی و فرهنگ کشور ترکیه نظیر مجموعه ‌ای از شیشه ‌ها، سرامیک با رنگ‌ های سرزنده، طرح ‌های آناتولی و باس‌ های خانگی به نمایش گذاشته شده است.

 غرفه هند دهکده جهانی دبی
از زیباترین و پررنگ‌ ولعاب ‌ترین غرفه ‌های دهکده جهانی دبی غرفه هند است، در این غرفه غذاهای خیابانی هند را که در بیشتر شبکه های مجازی دیده اید طبخ و فروخته می شود، غرفه هند دنیایی از رنگ، عطر کاری، فلفل، زنجبیل و ادویه‌ ها و همچنین لباس، زیورآلات هندی را به فروش می رساند و این غرفه نمادی از وسعت و عظمت کشور هند را نمایش گذاشته است. با تهیه بلیط هواپیما تهران دبی در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۹:۳۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)