ascharter ascharter .

ascharter

با بهترین و معروف ترین غذاهای لبنان آشنا شوید?

رستوران بابل بی
یکی از جذاب ترین رستوران های بیروت ، رستوران بابل بی است که بخاطر غذاهای دریایی اش بسیار مشهور است همچنین این رستوران چشم انداز فوق العاده ای دارد. غذاهای این رستوران شامل دریایی، لبنانی، خاورمیانه ای است. در سفر به بیروت حتما از این رستوران و طعم غذاهای بی نظیرش استفاده کنید. در کمتر از سه دقیقه بلیط ارزان هواپیما خارجی خود را از سایت اس چارتر خریداری نمایید.

آدرس: لبنان، بیروت، خلیج زایتونای، بیروت مارینا

ساعت های سرو غذا: هر روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

رستوران تاولت
رستوران تاولت به دلیل غذاهای باکیفیت و موادغذایی تازه اش معروف شده است که این مواد از زمین های کشاورزی تهیه شده و طعم بی نظیر این غذاها همه را مجذوب کرده است. اگر به بیروت سفر کردید و غذاهای خانگی را دوست دارید به این رستوران که غذاهایش لبنانی است مراجعه فرمایید.بلیط هواپیما تهران استانبول را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

آدرس: لبنان، بیروت، خیابان ارمنی

ساعات سرو غذا: دوشنبه تا جمعه 1 تا 4 بعد از ظهر و شنبه ها 12 تا 4 بعد از ظهر (این رستوران در روزهای یکشنبه تعطیل است)

رستوران اپتیتو تراتوریا
یکی دیگر از بهترین رستوران ها ، رستوران ایتالیایی اپتیتو تراتوریا می باشد که در بیروت دو شعبه دارد که هر دوی این رستوران ها در محله حمرا است. ین رستوران غذاهای ایتالیایی و پیتزا دارد که با توجه به سلیقه تان می توانید یکی را انتخاب کنید یا از سراشپز کمک بگیرید. اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده خرید بلیط چارتر در مشهد است.

آدرس: لبنان، بیروت، خیابان ماهاتما گاندی، خیابان حمرا

ساعات سرو غذا: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۰:۳۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)