ascharter ascharter .

ascharter

تاكسي دبي

تاكسي دبي
شركت‌هاي تاكسيراني متعددي در دبي فعاليت مي‌كنند كه به‌طور كلي در چهار رنگ صورتي و سفيد، زرد و سفيد، آبي و سفيد و سبز و سفيد هستند. تاكسي‌هاي شهر دبي، كيفيت بالايي دارند و در مقايسه با ساير وسايل نقليه عمومي، گران هستند و گزينه امني براي گردشگران، به‌ويژه خانم‌هاي تنها به شمار مي‌آيند. تاكسي‌هاي با سقف صورتي به بانوان خدمات مي‌دهند.

تاكسي‌هاي آنلايني مثل «اوبر» (Uber) و «كاريم» (Careem) نيز در دبي فعاليت مي‌كنند كه به‌طور كلي قيمت آن‌ها گران‌تر از تاكسي است؛ اما در زمان اوج ترافيك براي رفتن به مسيري دور، گزينه ارزان‌تري نسبت به تاكسي محسوب مي‌شوند. درمجموع، كاريم براي مقاصد نزديك‌تر و اوبر براي مقاصد دورتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

تاكسي‌هاي دبي شامل تاكسي فرودگاه، تاكسي بانوان و خانواده، تاكسي عمومي، تاكسي خاص (مخصوص افراد كم‌توان جسمي و با صندلي چرخدار)، تاكسي لوكس و... مي‌شود. بليط هواپيما ارزان و بليط لحظه آخري مشهد دبي خود را مي توانيد از آس چارتر تهيه كنيد.

 ميتوانيد بليط هواپيما پرواز خارجي را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

اتوبوس دبي
سيستم اتوبوسراني دبي (RTA) از بيش از ۶۰۰ ايستگاه در دبي و حومه آن تشكيل شده است كه كليه اتوبوس‌ها و بيشتر ايستگاه‌هاي اتوبوس مجهز به سيستم خنك‌كننده هستند. اين سيستم، راهي ارزان براي دسترسي به نقاطي است كه امكان تردد به آن‌ها با مترو وجود ندارد. بيشتر اتوبوس‌ها به ايستگاه بازار طلا مي‌روند و از طريق اين ايستگاه مي‌توانيد به جاذبه‌هايي مثل بازار طلا، بازار ماهي، بازار عطر و بازار ادويه دسترسي پيدا كنيد. با وجود ارزان بودن اين وسيله نقليه عمومي، از نظر شلوغي و ماندن در ترافيك ممكن است انتخاب اول همه گردشگران نباشد.

۱۱۴ مسير اتوبوس در دبي وجود دارد كه بيش از ۸۰ درصد از شهر دبي را پوشش مي‌دهند و اتوبوس‌ها از اويل صبح تا اواخر شب خدمات‌رساني دارند كه اين زمان براي هر مسير متفاوت است. در سفر به دبي از خوردن، آشاميدن، خوابيدن و جويدن آدامس در اتوبوس بپرهيزيد.

 

تاكسي‌ آبي
تاكسي‌ آبي يكي ديگر از وسايل نقليه عمومي در دبي است كه علاوه بر داشتن استانداردهاي بالا و لوكس بودن، چشم‌اندازي فوق‌العاده از شهر را پيشكش گردشگران مي‌كند. اين تاكسي‌ها از اواخر صبح تا شب در دو منطقه فعال هستند كه شامل دبي مارينا و نخل جميرا (منطقه يك) و كانال آبي دبي و كريك (منطقه دو) مي‌شود.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۵۹:۵۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

غذاهاي سنتي و محلي اهواز

غذاهاي سنتي و محلي اهواز
اهواز مركز استان خوزستان و يكي از شهرهاي جنوبي ايران مي باشد. اهواز بيش از 100 نوع غذاي محلي دارد. غذاهاي مردم بيشتر شهرهاي جنوبي ايران، تند مي باشد و در طبخ آنها از ادويه هاي زيادي استفاده مي شود بنابراين وقتي صحبت از غذاهاي جنوبي مي شود، غذاهايي با طعم تند به ذهن انسان متبادر مي شود.در اين مطلب از آس چارتر قصد داريم شما را با برخي از غذاهاي محلي اهواز آشنا كنيم، در ادامه همراه ما باشيد.بليط هواپيما تهران اروميه را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

 

غذاهاي اهواز شامل 100 نوع غذا و دسر مي شود كه نام برخي از آنها قليه ماهي، اِمگِشت، نافله، يتيمك، ماهي صبور تنوري، پاكوره، آش ارده، قليه ميگو، كبه عربي، اوپيوزي، خورشت باميه، حميسه، ماسوا، آش غلغل، بوراني باقلا سبز مي باشد و از دسرهاي آن مي توان به معسل، رنگينك، محلبيه و ... اشاره كرد. اگر شما نيز علاقه مند به چشيدن غذاهاي لذيذ اهوازي مي باشيد، مي توانيد در كمتر از 3 دقيقه بليط هواپيما مشهد اهواز خود را از سايت آس چارتر رزرو كنيد. در اين قسمت از مقاله مي خواهيم  برخي از غذاهاي اهوازي را به شما معرفي كنيم؛


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۲:۳۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

بهترين كشورها براي سفرهاي زمستاني

سفر به كشور هند در زمستان
سفر به هند در زمستان ممكن است يك تجربه فوق‌العاده باشد. هند يكي از بهترين مقاصد گردشگري خارجي براي سفر در زمستان محسوب  مي شود. زمستان اغلب بهترين زمان براي بازديد از اين كشور است؛ زيرا آب‌ و هوا در اكثر مناطق ملايم و خنك است. در زمستان، شما مي‌توانيد از جاذبه‌هاي گردشگري هند مانند تاج‌محل در آگرا، فورتز و مجارهاي رنگارنگ جايپور، ساحل‌هاي زيباي گوا، و معابد مذهبي و تاريخي بلندگراه استفاده كنيد. همچنين، اين زمان مناسبي براي شركت در مهرجان‌ها و جشن‌هاي محلي همچون مهرجان اورسا، كارنيوال گوآ، و مهرجان كيت سورفينگ چناي است.بليط هواپيما تهران تبريز را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

باتوجه‌به آب‌وهواي مناسب و اقبال كمتر گردشگران در اين فصل، مي‌توانيد از سفري آرامش‌بخش و تجربة فرهنگي گنجينه‌دار هند بهره‌مند شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۸:۴۲ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

باغ وحش وكيل آباد مشهد

باغ وحش وكيل آباد مشهد
مشهد يكي از بزرگترين شهرهاي ايران است و انتخاب بسياري از افراد براي سفر مي باشد. سفر به مشهد نه تنها يك سفر زيارتي است بلكه مي تواند يك سفر تفريحي بسيار جذاب نيز باشد. از آنجايي كه مشهد يكي از شهرهاي بزرگ ايران است، گردش و تفريح ​​زيادي در آن وجود دارد. جاذبه هاي گردشگري مشهد بسيار زياد است كه به يك سفر چند روزه نياز داريد تا بتوانيد از تمام جاذبه هاي اين شهر زيبا ديدن نماييد، در اين مقاله آس چارتر به معرفي باغ وحش وكيل آباد مشهد مي پردازد، در ادامه مقاله همراه ما باشيد. آس چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا با كمترين زمان و كمترين هزينه بتوانيد بليط هواپيما ارزان كيش مشهد را به راحتي تهيه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۱۳:۱۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

بهترين هتل‌ هاي دبي

خانه كاظمي تهران
تهران پايتخت كشورمان ايران كه داراي قدمتي طولاني و تاريخي پر از فراز و نشيب بوده است، اين شهر امروزه يكي از لاكچري ترين شهرهاي ايران مي باشد، اما هنوز از گذشته هاي دور آثار با ارزش و گرانبهايي به جا مانده است، مانند خانه هاي تاريخي تهران كه در اين مقاله قصد داريم به معرفي خانه كاظمي بپردازيم تا پايان مقاله همراه ما باشيد. آس چارتر سامانه خريد بليط ارزان چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا با كمترين هزينه بليط چارتر هواپيما قشم تهران را به راحتي از اين سامانه تهيه نماييد.

معرفي خانه كاظمي
عمارت كاظمي بيش از 2000 متر مربع مساحت دارد كه بيش از 1200 متر مربع آن زمين خالي و مابقي زيربنا است. معماري خانه كاظمي به سبك اواخر قاجار داراي تمام عناصر يك خانه سنتي اعم از نماي بيروني، داخلي، آب انبار، آشپزخانه و اصطبل و يك اتاق رختشوي خانه مي باشد كه در آن زمان نادر بود.. ساختمان اصلي خانه كاظمي داراي دو تالار در مركز است. در دو طرف تالار گوشواره هايي وجود دارد و دو طرف گوشواره ها راهرويي را تشكيل مي دهند. اتاق‌ها و گوشواره‌هاي طرفين حياط با ديوارهاي باربر و تيرهايي با سقف‌هاي مسطح، زيرزمين داراي سقف‌هاي طاق‌دار، تالار با خرپاهاي چوبي پوشيده شده و نماها به شكل شيرواني‌هاي كاهگلي است. نماي بيروني لابي خانه كاظمي ها آجركاري ساده اي است كه با مرواريدهاي گچبري بزرگ پوشيده شده است. ساير سطوح بيروني صحن كاظمي نيز تركيبي از آجر و گچ است.بليط هواپيما كيش اهواز را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۱:۵۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)