ascharter ascharter .

ascharter

آشنایی با جاذبه های گردشگری رامسر عروس شهر های ایران!

دریاچه قو
یکی دیگر از جاهایی که در نزدیکی جواهرده است دریاچه قو است. دریاچه ای مصنوعی است که قبلا یک برکه بوده است اما رفته رفته شاهد زیباتر شدن ان هستیم. اگر می خواهید به رامسر سفر کنید پیشنهاد می کنیم در مسیر جواهر ده سری هم به دریاچه قو بزنید و قایق رانی کنید.

آبشار ده قلو
این ابشار در نزدیکی روستای ایج قرار دارد این ابشار در طول ذوب شدن برف ها است از کوه خشم چال سرچشمه می گیرد و به صورت ابشار های پشت سرهم و تعداد زیاد به عمق دره سرازیر می شود. ابشار ایج غارهای زیادی دارد و از یخچال های دائمی و چشمه های خروشان است.این ابشار اب بسیار زیادی دارد و همین سبب می شود که طرفداران زیادی هم داشته باشد.

پل معلق رامسر
در بالا راجب تله کابین رامسر گفتیم این در ایستگاه بالایی تله کابین رامسر و قسمت زیپ لاین است که برای رسیدن به پل باید ترس را کنار گذاشته و همراه با زیپ لاین خودتان را به این 3 پل برسانید.این پل قطعا یکی از هیجان انگیز و جذاب ترین پل هایی است که می توانید اوج لذت و هیجان را حس کنید.بلیط هواپیما تهران رامسر را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

غار گرگر لوکا
برای رفتن به این غار باید مسیر سختی را طی کنید.رفتن به این غار و دیدن ان ارزش طی کردن مسیر را دارد. این غار هم یکی از دیدنی های جذاب رامسر است. در کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما تهران رامسر را گرفته و از این غار دیدن کنید.

این غار در شمال غربی رامسر و یکی از مناطق بکر رامسر است. غار یاغی لوکا به معنی "سوراخ راه زنان" است که چاهی است با دهانه ای نزدیک به 3 متر بر روی کوه ایلمیلی قرار دارد که طبق گفته های قدیمی برای دژ ایلمیلی که می خواستند فرار کنند به سمت ساحل دریا بوده است.

این غار پس از خراب شدن تبدیل به پناهگاه افرادی شده بود که تحت تعقیب حکومت بوده اند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۱:۰۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)