ascharter ascharter .

ascharter

باغ اکبریه بیرجند چه جور جایست؟

باغ اکبریه
باغ اکبریه دارای زیبایی و جذابیتهای خاص خود می باشد، یک جوی دائم اصلی و چند جوی فرعی که از میان آن می گذرد، درختان میوه و گیاهان دارویی و زینتی خاص که زیبایی این باغ را دو چندان کرده است، درختانی همچون: کاج، انار، خرما، بلوط، انار و توت و گل‌های تاج خروس که از جذابیت های این باغ سرسبز می باشند. با تهیه بلیط هواپیما ارزان مشهد بیرجند از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 موزه های باغ اکبریه بیرجند
از دیگر بخش‌های مختلف باغ جهانی اکبریه  موزه‌ ها می باشند، موزه عروسک، موزه مشاهیر، موزه خصوصی سکه، موزه حیات وحش، موزه باستان‌ شناسی و مردم ‌شناسی که در این باغ قرار گرفته اند، در موزه حیات وحش این مجموعه پوشش جانوری منطقه جنوب خراسان نمونه‌های شاخص، کمیاب و نادری وجود دارد، همچنین کمیاب ‌ترین گونه‌های پرندگان جنوب خراسان قرار گرفته ‌اند. موزه باستان ‌شناسی و مردم‌ شناسی نیز معیشت، آداب و رسوم، مشاغل و حرفه منطقه جنوب خراسان به نمایش گذاشته شده است.بلیط هواپیما تهران بیرجند را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

بهترین فصل سفر به بیرجند
بیرجند دارای آب و هوای گرم و خشک است. بیرجند تابستان های داغ و سوزانی دارد و زمستان های بسیار سردی را نیز می گذراند، بهترین فصل و زمان برای سفر به بیرجند و بازدید از باغ اکبریه اوایل بهار یا اوایل پاییز می باشد که بهترین زمان است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۹:۳۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)