ascharter ascharter .

ascharter

مراکز خرید گران قیمت تهران را معرفی کنید؟

مرکز خرید بام ‌لند تهران
از دیگر مراکز خرید لاکچری و گران قیمت در تهران مرکز خرید بام لند می باشد، مرکز خرید بام لند در نزدیکی دریاچه خلیج‌ فارس قرار دارد و دارای چشم ‌انداز بسیار زیبایی می باشد و بعنوان یکی از جاهای دیدنی و تفریحی بشمار می رود، مرکز خرید بام لند مراکز خرید لوکس و خاص تهران که می توانید برترین برندهای جهانی را در آن تهیه نمایید، در مرکز خرید بام لند می توانید بعد از یک خرید جذاب به سراغ انواع تفریحات همچون ماهی ‌گیری و اسکیت، باشگاه ورزشی و کیدز گاردن می باشد، از امکانات این مرکز خرید می توان به فود کورت و مجموعه رستوران ‌های بام ‌لند اشاره کرد که منویی از انواع غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی را می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس مرکز خرید بام لند: ﺑﺰرگ ‌راه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف

بوتیک مال ملل تهران
در خیابان فرشته که از لاکچری ‌ترین خیابان ‌های تهران محسوب می شود، مرکز خرید بوتیک مال ملل قرار دارد. مرکز خرید بوتیک مال ملل از لوکس‌ ترین  و شیک ‌ترین مراکز خرید این شهر که اجناسی گران قیمت در آن به فروش می رسد، بوتیک مال ملل ۴ طبقه می باشد و دارای فروشگاه‌ های متعدد برندهای مختلف ایرانی و خارجی می باشد. بوتیک مال ملل تهران همچنین دارای ۲ رستوران بزرگ و لوکس با منویی از لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد، شما می توانید بعد از خرید در این رستوران ها غذایی سفارش داده و نوش جان کنید.

مرکز خرید مدرن الهیه تهران
مرکز خرید مدرن الهیه از دیگر مراکز خرید گران قیمت تهران می باشد، مرکز خرید مدرن الهیه در یک مجتمع یازده طبقه ای قرار گرفته که فقط دو طبقه‌ از این ساختمان به فروشگاه و مرکز تجاری اختصاص یافته است، و به تازگی نیز در طبقه پنجم مرکز خرید مدرن الهیه که به طبقه‌ ی رویال معروف است چند بوتیک، جواهرفروشی، کافی ‌شاپ و رستوران لوکس قرار گرفته، این مرکز خرید دارای فروشگاه ‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شکلات دست‌ ساز و ... می باشد، که برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومد و… را می توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید، مرکز خرید مدرن الهیه علاوه بر رستوران و کافی ‌شاپ دارای پارکینگی با ظرفیت ۱۷۵ خودرو می باشد. با تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۲:۴۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)