ascharter ascharter .

ascharter

زیباترین مناطق ایران

دریاچه ارومیه
بزرگترین دریاچه ی آب شور خاورمیانه در شمال غرب کشور عزیزمان ایران، بین استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی واقع شده است. این دریاچه همان دریاچه ی معروف ارومیه است که یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی ایران و بزرگترین دریاچه ی ایران به حساب می آید.

متاسفانه به علت گرم شدن کره ی زمین، کمبود بارش برف و باران، احداث بزرگراه روی دریاچه، استفاده ی بیش از اندازه از منابع آبی منطقه و عواملی از این قبیل، آب دریاچه ارومیه خشک شده است و اکنون اثری از آن باقی نمانده است . اگر شما هم به دیدن این دریاچه بی نظیر علاقه دارید کافی است بلیط چارتر مشهد ارومیه یا تبریز بگیرید و از آن بازدید کنید .

آبشار مارگون استان فارس
در استان فارس، شهرستان سپیدان، آبشاری به نام مارگون وجود دارد که یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی ایران محسوب می شود. چیزی که این آبشار را از سایر جاذبه های طبیعی ایران جدا کرده ، این است که آب آبشار مارگون از رودخانه جاری نمی شود. جالب است بدانید که داخل دیوار کوه چندین چشمه وجود دارد و آب این چشمه ها از منافذ صخره ای به بیرون جاری شده است  و آبشار زیبای مارگون را ایجاد کرده است .

تنگ دم اسب
در استان فارس، جنوب شیراز می توانید یکی دیگر از زیباترین مناطق طبیعی ایران که کم تر شناخته شده است را پیدا کنید . جاذبه ی طبیعی و زیبای تنگ دم اسب در منطقه کوهمره سرخی واقع شده است . وجود رودخانه، درختان بلوط و گیاهان سرسبز به همراه کوه ها، زیبایی این منطقه را دو برابر کرده است. برای رسیدن به این آبشار باید در دریاچه شنا کنید و یا اینکه از قایق های بادی استفاده نمایید ، پس همین حالا بلیط چارتر شیراز بگیرید و به این تنگه زیبا سفر کنید .

جاده خلخال و اسالم
جاده ای که استان گیلان و اردبیل را به هم مرتبط می کند، جاده ی اسالم به خلخال می باشد. این جاده ی پر پیچ و خم با درختان و مناظر سرسبز که اغلب پوشیده از مه می باشند، همانند مسیری رویایی به سمت بهشت می باشد. اسالم بخشی از تالش محسوب می گردد و هوا در این منطقه اکثرا خنک است. اگر شما هم بلیط چارتر به اردبیل گرفته اید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از زیباترین مناطق طبیعی ایران بازدید کنید .

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۷:۲۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)