ascharter ascharter .

ascharter

معروف ترین تله کابین های ایران

تله کابین گنج ‌نامه
یکی دیگر از تله کابین های ایران در همدان واقع شده است، این تله کابین در میان دهکده گنجنامه و در دل رشته‌کوه الوند و طبیعت دل‌انگیز و باصفا، کوه‌ها و صخره‌های مرتفع و آبشار زیبای گنجنامه واقع شه است، طول خط رفت و برگشت تله‌کابین گنجنامه حدود ۳۴۰۰ متر است. این تله‌کابین به‌وسیله مهندسان آلمانی در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است. تله کابین گنجنامه 35 کابین دارد و در مدت زمانی بین 7 تا 15 دقیقه، مسافران را جا به جا می کند.

در کنار این تله کابین امکانات تفریحی دیگری همچون سورتمه ریلی، اسنومبیل، شهربازی، سینما 5 بعدی، تله سیژ، بانجی جامپینگ، رستوران، کافی شاپ و سوئیت های اقامتی نیز وجود دارد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه و با کمترین هزینه بلیط پرواز مشهد نوشهر خود را تهیه نمایید.

ساعات کاری تله کابین گنج ‌نامه: ساعات کاری تله کابین گنجنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 09:00 الی 20:00 و در پنج شنبه و جمعه از ساعت 06:00 الی 20:00 می باشد.
هزینه بلیط تله کابین گنج ‌نامه: هزینه بلیط 30 هزار تومان برای هر نفر و کابین های وی آی پی 300 هزار تومان می باشد.
آدرس تله کابین گنج نامه: استان همدان، همدان، ضلع شرقی میدان گنجنامه، دهکده فرهنگی ورزشی توریستی گنجنامه

تله کابین عینالی
تله کابین کوه عون بن علی در تبریز یکی جذاب‌ترین‌‌  تله کابین‌هایی است که در سال 1389 افتتاح شده است، تله کابین کوه عون بن علی تبریز 6 دکل دارد، هر کابین ظرفیت 8 نفر را دارد و می‌تواند وزنی معادل 640 کیلوگرم را تحمل کند. این تله کابین شامل 3 فاز می باشد که فاز ابتدایی1480 متر طول دارد وشما را به سمت آرامگاه عون بن علی، فاز دوم تله کابین مسیری هیجان‌انگیز را به سمت سد شهید مدنی و فاز سوم شما را به اوج قله کوه دنا می رساند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۵۵:۳۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)