ascharter ascharter .

ascharter

با جاذبه های دیدنی بابلسر آشنا شوید?

با جاذبه های دیدنی بابلسر آشنا شوید
قطعا یکی از شهرهای خوب و تفریحی شمال بابلسر می باشد. بابلسر بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. همه ساله مسافران و گردشگران زیادی را دارد و به دلیل داشتن اب و هوای خوب و منطقه ای سرسبز باعث شده تا به یکی از شهرهای گردشگری خوب ایران تبدیل بشود. در این مقاله از اس چارتر می خواهیم شما را با جاذبه های گردشگری بابلسر اشنا کنیم همچنین شما می توانید بلیط چارتری و خرید بلیط چارتری مشهد ساری را از سایت اس چارتر تهیه نمایید.
رودخانه بابلرود بابلسر
یکی از جاذبه های دیدنی بابلسر که بسیار تماشایی است رودخانه بابلرود است که وسط شهر می گذرد و به زیبایی شهر افزوده است. شما می توانید در این رودخانه زیبا، قایق سواری کنید. به اضافه اینکه در این رودخانه دو پل وجود دارد که ان را هم می توانید ببینید.

 

اسکله ساحلی بابلسر
اسکله ساحلی بابلسر که یکی از دیدنی های بابلسر است از سنگ های موج شکن درست شده است که این سد ها مانع ورود اب به جاهای این محله هستند. برای رفتن به این اسکله به انتهای خیابان طالقانی بروید.

 

پل معلق فلزی بابلسر
قدمت این پل دیدنی به قبل از جنگ جهانی دوم می رسد این پل که بابلسر به فریدونکنار را به هم وصل می کند مهندس های سوئدی و المانی ان را ساخته اند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۱:۵۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)