ascharter ascharter .

ascharter

مرکز خرید اپال تهران

امکانات رفاهی حمام شیخ بهایی اصفهان
حمام شیخ بهایی اصفهان به‌عنوان یک مکان تاریخی دیگر کاربری حمام را ندارد و فعالیتی نیز ندارد، لازم است بدانید بخش به دلیل عدم رسیدگی به این حمام تاریخی بخش‌های مختلفی از آن نیز از بین رفته است، و هیچگونه امکانات رفاهی خاصی نیز در آن وجود ندارد، اما در خیابان شیخ بهایی در نزدیکی حمام امکاناتی همچون: چند پارکینگ، کافی ‌شاپ، رستوران و سرویس بهداشتی‌ وجود دارد. با تهیه بلیط هواپیما تهران اصفهان در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

جاهای دیدنی نزدیک به حمام شیخ بهایی اصفهان
حمام شیخ بهایی در مرکز شهر اصفهان قرار دارد، به همین دلیل به بسیاری از جاهای دیدنی در اصفهان نزدیک می باشد، در ادامه با دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در اطراف حمام شیخ بهایی آشنا خواهید شد.

خانه تاریخی جواهری اصفهان
خانه تاریخی جواهری از نزدیک ترین جاهای دیدنی به حمام شیخ بهایی می باشد، خانه تاریخی جواهری با معماری خاص، تزیینات و گچ ‌بری‌ های بی نظیر، شیشه‌های رنگی و… می باشد که قدمت آن به دوره قاجار باز می گردد. خانه تاریخی جواهری در حال حاضر به کارگاه‌های هنرها و صنایع ‌دستی در اختیار هنرمندان اصفهان قرار گرفته است.

 

مسجد جامع اصفهان
از بزرگ ‌ترین و باشکوه ‌ترین مساجد ایران مسجد جامع اصفهان می باشد، مسجد جامع اصفهان از مساجد تاریخی در اصفهان که دارای معماری با شکوهی از گنبدهای عظیم، مناره‌ های بلند، کاشی ‌کاری‌ و گچ‌ بری‌های نفیس می باشد، مسجد جامع اصفهان دارای بخش ‌های مختلفی می باشد و از جاهای دیدنی در نزدیکی حمام شیخ بهایی است.

 

عصارخانه جماله اصفهان
از بناهای تاریخی که از دوره صفویه در اصفهان به یادگار مانده عصارخانه جماله می باشد، عصارخانه جماله به دستور شاه‌ عباس اول در نزدیکی حمام شیخ بهایی ساخته شده، در این عصارخانه عرقیات گیاهی تولید می شود، برای سوخت و گرمای آب حمام از روغن‌های عصار خانه استفاده می شده است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۴:۴۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)