ascharter ascharter .

ascharter

معرفی 16 رستوران برتر شیراز

رستوران بل پاسی
این رستوران ایتالیایی می باشد اگر دلتان تنوع می خواهد می توانید سری به این رستوران با انواع فست فود های کامل بزنید ، فضای این رستوران سنتی می باشد همچنین می توانید از کافی شاپ این رستوران نیز استفاده کنید ، شما می توانید با خرید بلیط هواپیما چارتر بندرعباس شیراز از سایت اس چارتر به این رستوران سفر کنید و از فست فود های این رستوران لذت ببرید.

 

آدرس رستوران بل پاسی : استان فارس، شیراز، خیابان خاکشناسی، نبش سروناز، جنب کافی شاپ تولیپ

شماره تلفن رستوران بل پاسی : ۳۲۲۷۴۹۲۴-۰۷۱

 

رستوران نخلستان شیراز
اگر به نام این رستوران دقت کنید می بینید که نام ان به سمت جنوب می خورد ، صاحب این رستوران اهل بوشهر می باشد تمام دکوراسیون این رستوران و الاچیق های ان شما را به یاد جنوب می اندازد از این رستوران می توانید غذاهای سنتی ایرانی ، دوغ محلی ، انواع ترشی جنوبی ، را سفارش دهید و نوش جان کنید.

 

آدرس رستوران نخلستان : استان فارس، شیراز، بلوار صنایع، روبروی درب سوم صنایع

شماره تلفن رستوران نخلستان : ۳۶۲۳۱۶۲۹-۰۷۱

 

رستوران شاندیز شیراز
صددرصد نام شاندیز را شنیده اید این رستوران شعبه زنجیره ای است که از شاندیز مشهد نام ان گرفته شده است این رستوران بسیار غذاهای با کیفیتی دارد و در منطقه مرتفع شهر که منظره ان به دروازه قران قرار گرفته است.

 

آدرس رستوران شاندیز : استان فارس، شیراز، دروازه قرآن، لونا پارک، بام شیراز، رستوران شاندیز شیراز

شماره تلفن رستوران شاندیز : ۳۲۲۷۴۷۴۹-۰۷۱

 

رستوران صوفی شیراز
این رستوران یک مجموعه بسیار بزرگ شامل رستوران سنتی و سفره خانه ، مجتمع گردشگری ، بازارچه غذای صوفی ، می باشد که در سال 1351 فعالیت خودش را اغاز کرده و بعد از ده سال رستوران را به سبک معماری قاجاری بنا کرده منوی این رستوران شامل فست فود ، غذاهای فرنگی می باشد.بلیط هواپیما تهران بندرعباس را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

 

ادرس  رستوران صوفی : استان فارس – شیراز – بلوار ستارخان – روبه روی کوچه 18

تلفن رستوران صوفی : 071-2347491

 

رستوران شرزه
از قدیمی ترین و سنتی ترین رستوران های شیراز می توانیم به رستوران شرزه اشاره کنیم که دکوراسیون و فضای سنتی ان بسیار زیبا می باشد ، این رستوران هم غذاهای با کیفیتی دارد.چ

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۰:۱۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)