ascharter ascharter .

ascharter

پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش
جزیره کیش یکی از قطب های گردشگری ایران است. مجموعه تفریحی پنگوئن شامل نخستین پارک برفی کشور با مساحت 8 هزار متر مربع و سه طبقه راه اندازی شده است. پارک برفی از جذابیت های گردشگری مناطق گرمسیری به شمار می رود. مرحله برف گیری نهایی پارک برفی مجموعه تفریحی پنگوئن کیش، همزمان با شب یلدا تکمیل شد تانخستین برف تاریخ کیش در این جزیره ببارد. دراین مقاله از آس چارتر سامانه ارزان ترین قیمت بلیط چارتر کیش  به معرفی جدیدترین پارک برفی ایران در جزیره زیبا و مرجانی کیش می پردازیم.

معرفی پارک پنگوئن کیش
برای اولین بار درشب یلدا 1399 کیشوندان شاهد بارش برف در جزیره کیش بودند و پارک برفی پنگوئن کیش به طور رسمی درفروردین 1400 افتتاح شد. پارک برفی پنگوئن ازجدیدترین تفریحات کیش پس ار مجموعه تم پارک سنترکیش می باشد. پارک پنگوئن جزیره کیش که اولین و تنها پارک ببرفی ایران می باشد، به صورت برف مصنوعی در کیش است، که یکی از تفریحات غیرآبی کیش بوده و توانسته گردشگران زیادی را جذب خود کند. مجموعه پارک برفی پنگوئن بسیار بزرگ می باشد. در پارک برفی پنگوئن می توانید تیوپ سواری، ساخت آدم برفی، برف بازی، صخره و یخ نوردی و ... انجام دهید.شما میتوانید با خرید بلیط هواپیما تهران به کیش در آس چارتر سفیر خاظره انگیز را تجربه کنید.

 

دلیل ساخت پارک برفی پنگوئن
به دلیل اینکه آب و هوای جزیره کیش گرم می باشد و امکان بارش برف درآن وجود نداردف مسئولان حوزه گردشگری کشور و جزیره کیش به فکر ساخت این مجموعه برفی افتادند. در ساخت پارک برفی پنگوئن از نمونه پارک برفی دبی الگو برداری شده است و یا همکاری بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر این مجموعه ساخته شد. در این پارک با استفاده از سیستم های کاملا پیشرفته اقدام به تولید برف مصنوعی در دمای منفی 6 درجه سلسیوس نموده اند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۳:۰۷ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)