ascharter ascharter .

ascharter

شیدور

شیدور
خلیج فارس در جنوب کشور یکی از جاذبه های گردشگری در ایران می باشد، که جاذبه های منحصربفرد تاریخی و طبیعی و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی و همچنین جزایر زیبای رویایی با آب و هوای دل انگیز و مناظر جذاب و دیدنی همچون جزایر کیش، قشم، هنگام، لاوان، هرمز، ابوموسی و ... که این شهر را به یک جاذبه توریستی و گردشگری تبدیل کرده است. در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی از جزایر درخلیج فارس که شاید کمتر نام آن راشنیده باشید را برایتان معرفی خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید به راحتی بلیط هواپیما ارزان چارتری مشهد کیش را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

جزیره شیدور
همانطور که در بالا گفته شد خلیج فارس دارای جزایر متعددی می باشد، که یکی از این جزایر که شاید برای خیلی ها هنوز ناشناخته مانده است، جزیره شیدور می باشد این جزیره زیبا و دیدنی و یک جزیره کوچک با چشم‌اندازهای شگرف و بکر که در این اواخر خیلی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است، این جزیره خالی از سکنه به شکل ذوزنقه و حدود 1.2 کیلومتر مربع می باشد. جزیره شیدور دارای مارهای سیاه بسیار زیادی می باشد به همین دلیل این جزیره بنام مارو نیز معروف می باشد. در ادامه با جاذبه های این جزیره زیبا بیشتر آشنا خواهید شد.

 

تالاب شیدور
یکی از جاذبه های دیدنی در جزیره شیدور وجود تالاب ها می باشد که حدود 870 هکتار از این جزیره را این تالاب ها تشکیل داده است. این تالاب ها یکی از زیباترین جاذبه ها در این جزیره که در سال 1999 میلادی بعنوان چهارمین تالاب بین المللی در هرمزگان در کنوانسیون رامسر به ثبت رسیده است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۷:۵۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)