ascharter ascharter .

ascharter

دره ارغوان مشهد در کجاست؟

صنایع دستی دره ارغوان
همانطور که در بالا گفته شد درختچه های ارغوان دارای انعطاف بالایی می باشد،  از این رو محلی های آن منطقه در زمان هرس کردن درختان چوب های این درختان را برای صنابع دستی ارغوان بافی مورد استفاده قرار می دهند، که انواع سبد های حصیری متنوع را می توانید از فروشگاه ها و مغازه های طرقبه تهیه نمایید.

 

پوشش جانوری دره ارغوان مشهد
در این دره سرسبز و زیبا گونه‌های مختلف جانوری از جمله انواع پرندگان، جوندگان و خزندگانی نیز وجود دارد، همچنین بخاطر کوهستانی بودن این منطقه بزکوهی نیز دیده شده است، اما حیواناتی که در این منطقه قرار دارند حیوانات وحشی نیستند آن هم بخاطر وجود مناطق مسکونی اطراف است.بلیط هواپیما اهواز ساری را از سایت اس چارتر کنسلی بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای رفتن به دره ارغوان مشهد

برای رفتن به دره ارغوان وسایلی همچون، کفش راحتی، کوله پشتی، کلاه، عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب، آب آشامیدنی، کیسه زباله خوراکی و زیرانداز می باشد، این دره چون در نزدیکی طرقبه و روستای کلاته آهن قرار گرفته است به راحتی می توانید به امکانات متنوعی از جمله رستوران و سوپرمارکت و سرویس بهداشتی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است این منطقه توسط گروه‌های فعال محیط زیست پاکسازی شده است، و در هر قسمت از این منطقه سطل زباله ای قرار گرفته است، بنابراین در بازدید از این دره در تمیزی آن کوشا باشید.

 

مسیر دسترسی به دره ارغوان مشهد
برای رفتن و بازدید از این منطقه ییلاقی زیبا ابتدا باید از سمت مشهد به طرقبه خود را برسانید و پس از طی مسافتی به سمت طرقدر حرکت کنید و به سمت روستای کلاته آهن بروید قبل از رسیدن به این روستا، مسیری فرعی و آسفالته وجود دارد که به دشتی وسیع منتهی می‌ شود که دشت ارغوان است. برای رفتن به این دره علاوه بر ماشین شخصی می توانید از مترو استفاده کنید که به راحتی در اخرین ایستگاه باید پیاده شوید و بعد از اتوبوس های مسیر طرقبه به سمت روستای ملاته آهن بروید. در طول مسیر تابلوهای راهنما نیز در کنار خیابان قرار گرفته است  که می توانید به راحتی به دره ارغوان دسترسی پیدا کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۷:۱۲ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)