ascharter ascharter .

ascharter

روستاهای اطراف مشهد

روستاهای اطراف مشهد

روستای ابرده مشهد
روستای ابرده ی مشهد با طبیعت بکر و بسیار زیبا و آب و هوای مطبوع بی نظیر خود به بهشت مشهد معروف است، در محدوده ی شمال غربی مشهد قرار دارد با قدم گذاشتن در این روستا حسی بسیار دل انگیز به شما وارد می شود. این روستا یکی از باصفا ترین جاذبه های مشهد شناخته می شود.بلیط هواپیما تهران مشهد را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

 

روستای زشک مشهد
روستای زشک مشهد به عنوان یکی ازدیدنی ترین مکان های استان خراسان رضوی معرفی شده، که برای رسیدن به روستای زشک از مشهد حدود یک ساعت مسافت می باشد، ابتدا باید به پارک وکیل آباد بروید و سپس 15 کیلومتر بعد به مقصد خود می رسید. اوایل جنوب شرقی رشته کوه بینالود یک دره ی عمیق در شاندیز و تقریبا در فاصله ی 20 کیلومتری از شهر مشهد قرار دارد. یکی از عواملی که همیشه باعث رشد شناخت و رونق این روستای دل انگیز بوده قرار گیری این روستا در کنار جاده می باشد، که اگر بخواهید از اول تا آخر این روستا عبور کنید، مناظر بسیار دل انگیز و دوست داشنی همانند شهر بیشه، دره، رود و.. خیلی مکان های با صفا را مشاهده می کنید، آخرین نقطه ی این رشته کوه قله ی شیر آباد می باشد که بزرگ ترین کوه این رشته کوه می باشد.

 

روستای عنبران مشهد
روستای عنبران مشهد منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در فاصله ی 1 کیلومتری از طرقبه و 26 کیلومتری شهر مشهد واقع شده، روستای عنبران آب و هوای دل انگیز و طبیعت زیبا و دوست داشتنی روستای عنبران باعث شده که این روستا محلی مناسب برای عکاسی باشد. حتی رفتن آخر هفته ها به آنجا برای کسانی که ساکن مشهد هستند تبدیل به خاطره ای دل انگیز شود. روستا عنبران باعث شده تا بسیاری از رستوران های مختلف با غذا های مختلف در آنجا قرار گیرد که این رستوران ها در کل خراسان شناخته شده، بنابراین می توانید از امکانات روستای عنبران استفاده کنید، این مقصد در اصل به عنوان حومه طرقبه و از مقاصد سفر روزانه به مشهد در نظر گرفته می شود، یکی از بهترین زمان های سفر به روستای عنبران نوروز می باشد. زیرا همه جای این روستا سرسبز و باطراوت است که گل ها و شکوفه ها می رویند درختان میوه ای همچون گیلاس، انگور، آلبالو و گوجه سبز احاطه می کند اگر شما هم احتیاج به حال و هوایی بسیار خوب و عالی دارید پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده به این روستای دل انگیز سفر کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۴۲:۲۴ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)