ascharter ascharter .

ascharter

هتل های همدان را نام ببرید؟

هتل های همدان
همدان در غرب ایران، مرکز استان همدان و از قدیمی ‌ترین شهرهای جهان است. این منطقه از ایران به ‌دلیل قرار گرفتن در ارتفاع کوهستانی آب و هوای سردسیر دارد. در گوشه و کنار این شهر تاریخی، بناهای تاریخی ارزشمند، باقی مانده از دوره‌های مختلف تاریخی به چشم می‌خورند. این شهر اولین پایتخت سرزمین ایران و در طول دوره‌های تاریخی متفاوت، همواره از برجسته ‌ترین نقاط ایران زمین بوده است. از این رو از اقامتگاه هها و هتل های زیادی برخوردار است. در این مقاله از آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط چارتر لحظه آخری چند تا از هتل های همدان را برای شما معرفی می کنیم.

هتل امیران همدان
هتل امیران همدان از هتل های 4 ستاره و مشهور شهر تاریخی و بزرگ همدان می باشد. این هتل در مرتفع ترین نقطه شهر قرار گرفته و منظره کوه الوند و سایر نقاط شهر برایش پدید آمده است. توجه داشته باشید که اتاق های یک تخته و دو تخته صرفاً از طریق نورگیر روشنایی دارند و فاقد پنجره می باشند.

 

موقعیت مکانی هتل امیران همدان
هتل امیران همدان در بلوار بعثت قرار گرفته است. این هتل که در سال 1396 افتتاح گردید، دارای وضعیت دید خیابان و کوه می باشد.

لازم به ذکر است این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده و شما می توانید بدون معطل شدن در ترافیک خود را به مقصد برسانید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۵:۴۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)