ascharter ascharter .

ascharter

جاهای دیدنی تهران برای کودکان را معرفی کنید؟

شهربازی فاین تایم در تجریش تهران
شهر بازی فان تایم ارگ تجاری تجریش یک شهربازی سرپوشیده در شمال تهران است، شهربازی فان تایم در طبقه سوم ارگ تجاری قرار گرفته است و با داشتن فضایی مناسب و 120 بازی متنوع برای کودکان و نوجوانان بین 2 الی 18 سال را دارا می باشد. این شهربازی علاوه بر داشتن وسایل استاندارد بازی و سرگرمی دارای امکاناتی نظیر: سرویس بهداشتی، خودپرداز، آسانسور، پله برقی، پارکینگ، کافه، رستوران، اتاق مادر و کودک، فودکورت، آب خوری، نمازخانه می باشد.

ساعات بازدید از شهربازی فاین تایم: از ساعت 5 عصر تا 10 شب می باشد.

آدرس شهربازی فاین تایم در تجریش: تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد(ملکی)، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم

 خانه بازی کودکان بام لند تهران
خانه بازی کودک فضایی است که کودکان و خردسالان به راحتی می ‌توانند با همسالان خود ضمن بازی‌های کودکانه به معاشرت بپردازند. خانه بازی کودکان بام لند برای کودکان  ۷ ماه تا ۷ سال یکی از بهترین مجموعه های سرگرمی برای کودکان در محیطی شاد با انواع تفریحات مانند: استخر توپ، استخر شن، ترامپولین، تاب سبدی ۵ نفره، سرسره، ماشین شارژی، قلعه بادی، بیزی بورد، الاکلنگ، کیبورد کودک، پازل و لگو می باشد.

آدرس خانه بازی کودکان بام لند: تهران، هفت حوض

باغ کتاب تهران
باغ کتاب تهران از کامل‌ ترین و مجهزترین مراکز فرهنگی، تفریحی و علمی در خاورمیانه است که در سال 1396 با مساحت بیش از 9 هکتار در اراضی عباس‌آباد تهران افتتاح شد. باغ کتاب تهران یک مجموعه فرهنگی چند منظوره می باشد که از بخش های مختلفی تشکیل شده است، یکی از بخش های جذاب در این مجموعه که مورد علاقه کودکان است باغ علم کودک می باشد، تیم بخش در تابستان ۱۳۹۶ افتتاح گردید تا به وسیله آن دانش آموزان و کودکان بتوانند علوم مختلف را به شیوه های جدید و مفرح آموزش ببینند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتر ارزان در مشهد می باشد.

آدرس باغ کتاب: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۰:۴۲ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)