ascharter ascharter .

ascharter

اماكن مذهبي شيراز را معرفي كنيد؟

اماكن مذهبي شيراز

شيراز شهري توريستي و گردشگري در ايران كه زادگاه شاعران معروف و نامدار ايران بوده و داراي تاريخچه ي غني مي باشد، شيراز داراي جاذبه هاي طبيعي بسيار زياد، جاهاي ديدني و مذهبي و تاريخي كه سالانه ميزبان تعداد زيادي گردشگر ومسافر از سراسر ايران مي باشد، شيراز با طبيعتي بي نظير بقعه هاي متبركه زيادي را در خود جاي داده است، در اين مقاله قصد داريم به معرفي اماكن مذهبي شيراز بپردازيم با ما همراه باشيد. با كمترين هزينه و كمترين زمان بليط هواپيما تهران شيراز را از اين سامانه آس چارتر تهيه نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۱:۱۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

ييلاق سوباتان تالش

ييلاق سوباتان تالش
گيلان شهري است كه مكان هاي ديدني زيادي دارد ، يكي از اين مناطق فوق العاده ديدني ييلاق سوباتان تالش مي باشد اين ييلاق در 22 كيلومتري ضلع غربي شهر ليسار از توابع شهرستان تالش در استان گيلان است ، در اين مقاله از اس چارتر قصد داريم تا به شما اين مكان ديدني سرسبز را معرفي كنيم با ما همراه باشيد. منطقه ييلاق سوباتان تالش داراي اب و هوايي فوق العاده مي باشد كه بسيار مناسب براي تفريحات يك روزه است ؛ در ادامه هر چيزي را كه بايد از اين منطقه بدانيد به شما خواهيم گفت.

آس چارتر خريد بليط هواپيما مشهد به رشت را به شما عزيزان پيشنهاد مي كند.

ييلاق سوباتان را بيشتر بشناسيد
ييلاق سوباتان در ارتفاعات كوه هاي تالش واقع شده است ، اين ييلاق  انقدر زيبا و ديدني مي باشد كه وقتي وارد ان مي شويد حس زنده بودن به شما دست مي دهد ، هواي تازه روستا و دور بودن از فضاي شهر و ارامش واقع شده در ييلاق همه اين ها دليلي براي سفر كردن به اين ييلاق زيبا مي باشد ، سوباتان روستايي از توابع بخش كرگان رود در شهرستان تالش واقع در شمال غرب استان گيلان است.

 

علت نام گذاري ييلاق سوباتان
درباره نام گذاري اين روستا مي گويند كه (سو) در زبان تالشي به معناي ( گلپر) بوده است و (وتون)  به معناي ( روييدن) است ، از انجايي كه در اين منطقه گلپر زيادي رشد مي كند نام ان را (سووتون) گذاشته اند كه با مرور زمان به ( سوباتان) تغيير كرده است . نظر ديگري كه در مورد نام اين ييلاق وجود دارد اين است كه معني سوباتان در زبان تركي محل فرو ريختن اب مي باشد و از سمت ديگر سو به معناي اب و باتان به معناي فرو رفتن است ، چون باران ها در اين ييلاق در حفره اي فرو مي رفتند و به همين دليل نام ان سوباتان گذاشته شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۸:۵۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

هتل هاي اروميه را معرفي كنيد؟

هتل هاي اروميه
اروميه يكي از شهرستان هاي مسافر پذير ايران مي باشد كه به دليل موقعيت هاي ويژه اي كه از آن خود كرده است مسافران زيادي براي كار و تفريح به اين منطقه سفر مي كنند، هتل آنا يكي از مكان هايي مي باشد كه شما مي توانيد براي استراحت و اقامت برگزينيد. شما هم اگر قصد سفر به اروميه را داريد و به دنبال مكاني براي اقامت مي گرديد بهتر است در ادامه مقاله با آس چارتر سامانه برتر خريد بليط لحظه آخري تهران به اروميه همراه باشيد تا با ويژگي هاي منحصر به فرد اين هتل آشنا شويد.

درباره هتل آنا اروميه
اين هتل به دليل امكانات ويژه اي كه از آن خود كرده است داراي پنج ستاره مي باشد و براي تمامي مسافران مشكل پسند و قانون مند نيز مناسب خواهد بود. هتل آنا در سال 1394 افتتاح شده است و با توجه به تمامي استاندارد هاي كافي جز يكي از بهترين مجموعه هاي اروميه مي باشد. اين هتل با پرسنلي مجرب و كار بلد مي تواند ساعات خوشي براي شما و خانواده نيز رقم بزند.

امكانات هتل آنا
اين هتل با توجه موقعيت و مكاني كه در آن قرار گرفته است رفت و آمد به نقاط مهم اروميه رو براي مسافران آسان نموده و موجب راحتي آن ها نيز شده است. هتل آنا در نزديكي پارك جنگلي و نمايشگاه فدك بنا شده و اگر شما قصد مراجعه به اين نقاط را داشته باشيد اين امر برايتان بدون اتلاف وقت ميسر خواهد شد. وضعيت ديد اين هتل به سمت كوه و خيابان مي باشد و اين موضوع براي بسياري از مسافران خوشحال كننده خواهد بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۱۴:۲۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

معرفي عجيب ترين مناطق ديدني ايران

روستاي صخره اي ميمند در ايران
روستاي صخره اي ميمند از جاذبه ‌هاي تاريخي ايران در استان كرمان كه در دامنه كوه در روستاي ميمند واقع شده است، بيش از 2000 خانه ي سنگي در وسعتي حدود 420 كيلومتر مربع در داخل صخره هاي سنگي بزرگ كوه كنده شده است، خانه هاي دست كند شده كه قدمت آنها به حدود 12000 سال پيش دوره مادها و اقوام آريايي باز مي گردد، روستاي صخره اي ميمند داراي پوشش گياهي متنوعي از درختان پسته و بادام وحشي، درختان توت و شاه توت و همچنين انواع گياهان دارويي نظير: آويشن سياه، مريم گلي، بومادران، ختمي، آلاله، زيره، ترنجبين، اسطوخودوس، بارهنگ، رازيانه، پونه، پرسياوشان، شيرين بيان، خاكشير، شاتره، خارشتر، مخلسه، اسفند، ريواس و كنگر مي باشد. روستاي صخره اي ميمند در سال 2015 ميلادي در فهرست ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيد.

آدرس روستاي ميمند: استان كرمان، شهر بابك، روستاي ميمند

قبرستان خالد نبي گلستان در ايران
قبرستان خالد نبي از جاذبه هاي ديدني عجيب و شگفت انگيزي مي باشد كه در استان گلستان بر فراز تپه‌ هاي سرسبز تركمن صحرا قرار دارد، قبرستان خالد نبي داراي معماري ديدني و شگفت انگيزي مي باشد دود 600 سنگ قبر با شكل دو نيم دايره، شاخ قوچ و استوانه ‌اي و چسبيده به هم و برخي برخي شبيه به صليب در اين قبرستان وجود دارد، كه ارتفاع برخي از قبور به دو متر نيز مي ‌رسد ، به طور مثال اشكال بزرگ سنگي كه كلاه بر سر و شال بر كمر قبرهاي مردان را نشان مي دهد و سنگ هاي كوچك زنان هستند، همچنين دو قبر در قبرستان خالد نبي وجود دارد كه متعلق به عالم بابا و چوپان عطا مي باشد. اين سنگ قبرهاي عجيب گردشگران زيادي  را به سوي خود كشانده است.

آدرس قبرستان خالد نبي: استان گلستان، 55 كيلومتري روستاي كلاله، روستاي گچي سو، كوه گوگجه داغ

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۰:۱۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)