ascharter ascharter .

ascharter

مجموعه بولينگ مريم كيش

مجموعه بولينگ مريم كيش
در قلب جزيره كيش، ميان هتل معروف شايان و مجتمع تجاري ونوس، يكي از مراكز تفريحي مهم كيش قرار گرفته است، كه علاقمندان به بازي و سرگرمي را به سوي خود فرا مي خواند؛ بولينگ مريم كيش بدون شك يكي از بهترين مراكز تفريحي كيش است كه مي تواند لحظات شاد و مفرحي را در كنار دوستانتان رقم بزند. طراحي فوق مدرن اين مجموعه باعث مي شود كه گردشگران در نگاه اول احساس كنند كه به يك سالن مسابقه جهاني قدم گذاشته اند. اين مجموعه زيبا در سال 1383 با هدف جذب خانواده‌ها و ايجاد محيطي شاد و مفرح، استاندارد و سالم جهت گذراندن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها راه‌اندازي شد. در اين مقاله از آس چارتربه معرفي اين مجموعه زيبا در قلب جزيره كيش مي پردازيم باما همراه باشيد. آس چارتربه شما اين امكان را مي دهد تا باكمتر از سه دقيقه به صورت آنلاين از سايت بليط هواپيما كيش را تهيه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۹:۱۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

معروف ترين غذاهاي خراسان رضوي

معروف ترين غذاهاي خراسان رضوي
غذاهاي استان خراسان رضوي در نهايت خوشمزگي و خوش پخت، طرفداران بسياري از گوشه و كنار ايران دارند،بسياري از غذاهاي خراسان رضوي معروف هستند و حتما براي يكبار هم شده آن هارا تست كرده ايد.

در طول يكسال مسافران و زائران بسيار زيادي به اين شهر زيبا سفر مي كنند، مشهد پايتخت مذهبي ايران است، حضور حرم امام هشتم امام رضا (ع) باعث شده است تا گردشگران زيادي ساليانه به مشهد سفر كنند، بيشتر سفر ها به مشهد از مسير هوايي با تهيه بليط هواپيما و رزرو بليط چارتري مشهد مي باشد البته كه خيلي از افراد با ماشين هاي شخصي خود به شهر مشهد سفر مي كنند، اما در تاريخ هاي خاص سفر فراد به مشهد بيشتر با رزرو بليط هواپيما است، غير از تاريخ هاي خاص كرونا و محدوديت هاي تردد باعث روي آوردن افراد به مسير هاي هوايي شده است.

 

اگر مي خواهيد به مشهد زيبا سفر كنيد پيشنهاد آس چارتر به شما رزرو بليط هواپيما و تهيه بليط چارتر ارزان هواپيما مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۲:۰۲ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

معرفي شهر فريدونكنار ؟

معرفي شهر فريدونكنار
فريدونكنار جزو استان مازندران كه داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسيار زيادي مي باشد، شهرك هاي زيادي در فريدونكنار وجود دارد كه قدمت آن به  دوران پهلوي باز مي گردد، قوميت مردم فريدونكنار طبري هست و اكثر آنها با لهجه مازني صحبت مي كنند، فريدونكنار در گذشته بنام فري كنار معروف بوده است و فريدونكنار تا قبل از سال 1320 دهستاني بوده كه از اين تاريخ به بعد به دليل مهاجرت زياد مردم بخش هاي بندپي شرقي و غربي شهرستان بابل به اين دهستان و رونق تجاري  آن  به بخشداري و در سال 1386 به شهرستان تبديل گشت، فريدونكنار داراي آب و هواي معتدل خزري، جنگل، دريا و كشتگاه برنج و حبوبات در كشور مي باشد، كه مورد استقبال گردشگران زيادي قرار گرفته و بعنوان يك مقصد گردشگري محبوب در ايران شناخته شده است. در ادامه به معرفي جاذبه هاي ديدني فريدونكنار مي پردازيم همراه ما باشيد.بليط هواپيما تهران كرمان را از سايت اس چارتر رزرو كنيد.

تالاب فريدونكنار 
تالاب فريدونكنار از معروف ترين جاهاي ديدني فريدونكنار كه داراي طبيعت بسيار دل انگيزي مي باشد، تالاب فريدونكنار حدود 54000 هكتار مي باشد، تالاب فريدونكنار زيستگاه پرندگان مهاجري همچون: پرلا، غازهاي وحشي، عقاب شاهي، حواصيل، مرغابي، باكلان، مرغ سقا، قره غاز، قو، شاهين مي باشد، كه در زمستان به اين تالاب مهاجرت مي كنند.

بندرگاه فريدونكنار
از ديگر ديدني هاي فريدونكنار بندرگاه مي باشد، بندرگاه فريدونكنار مركزي براي تبادل هاي تجاري است كه يك مسير آبي ايران و همسايگان مرز دريايي مازندران بشمار مي رود، بندرگاه فريدونكنار از مهم ترين بندرگاه هاي شمال كشور براي صيد ماهي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۰۸:۰۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

كهف الشهداي تهران

كهف الشهداي تهران
تهران همانطور كه مي دانيد يكي از بزرگترين شهرهاي ايران است كه جمعيت زيادي دارد، تهران داراي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسيار زيادي است كه سالانه مسافران و گردشگران زيادي به اين شهر سفر مي كنند، شهري صنعتي و تجاري كه امروزه يكي از پيشرفته ترين شهرهاي ايران از لحاظ امكانات رفاهي و تفريحي شناخته شده است. علاوه بر جاذبه هاي تاريخي و طبيعي و تفريحي اين شهر داراي اماكن زيارتي نيز مي باشد، يكي از اين اماكن زيارتي كه امروزه مي خواهيم به معرفي آن بپردازيم كهف الشهدا است با آس چارتر تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد. آس چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا باكمترين هزينه و كمترين زمان بليط هواپيما ارزان چارتر كرمانشاه تهران را از اين سامانه به راحتي دريافت نماييد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۲:۳۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

چرا طعم غذا در هواپيما تغيير مي‌كند؟

برخي از دلايل تغيير طعم غذا در هواپيما
ترس از ارتفاع و پرواز
يكي از عواملي كه ممكن است تأثيرگذار بر تغيير طعم غذا در هواپيما باشد، ترس از ارتفاع و پرواز است. افرادي كه از اين ترس رنج مي‌برند، ممكن است در طول سفر با استرس شديدي مواجه شوند كه مي‌تواند به ناخوشايندي تجربه آن‌ها افزوده شود و از لذت بردن از طعم غذاها جلوگيري كند. بنابراين، توصيه مي‌شود كه در صورت سفر با كودكان و سالمندان، به اين موضوع توجه ويژه داشته باشيد.

تا حد امكان، سعي كنيد تا با كمك به روش‌هاي مختلف مانند تمرين‌هاي تنفسي و روش‌هاي آرام‌بخشي، استرس خود را كاهش دهيد و از ديگران نيز در اين زمينه حمايت بگيريد. ايجاد يك محيط آرام و دوستانه و همچنين مصرف غذاهاي سبك و آرامش‌بخش نيز مي‌تواند به شما كمك كند تا سفرتان را با آرامش و لذت بيشتري سپري كنيد و از طعم لذيذ غذاهاي هواپيما بهره‌مند شويد.رطوبت پايين

همان طور كه مي دانيد؛ رطوبت پايين در هوا به شكل ناگهاني؛ راه تنفسي افراد را خشك مي كند و همين موضوع باعث مي شود، به خوبي مزه و بوهاي غذا را تشخيص ندهند.بليط هواپيما تهران عسلويه را از سايت اس جارتر رزرو كنيد.

ارتفاع زياد
يكي از دلايل ديگري كه ممكن است باعث تغيير طعم غذا در هواپيما شود، ارتفاع بالاي آن است. وقتي هواپيما به ارتفاع بيش از ۳۰۰۰ متر از سطح زمين مي‌رسد، شرايط جوي و محيط فشار هوا تغيير مي‌كند كه مي‌تواند تأثير زيادي بر غذا داشته باشد. در اين ارتفاع، هوا خشك‌تر و سنگين‌تر است كه ممكن است باعث خشك شدن غذا و تغيير در طعم آن شود.سرد بودن غذا

برخي از افراد متخصص نيز عقيده دارند؛ سرد بودن غذا مي تواند باعث تغيير مزه آن در هواپيما شود. زيرا اكثر افراد به طور معمول عادت دارند كه غذاهاي شان را به صورت گرم بخورند و خيلي به غذاهاي سرد، علاقه نشان نمي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۷:۴۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

كنيسه هاي تهران

كنيسه هاي تهران
تهران شهري كه امروزه مي بينيد كه به يكي از شهرهاي لاكچري و مدرن ايران تبديل شده است، داراي پيشينه تاريخي بسيار غني مي باشد، تهران علاوه بر جاذبه هاي مدرن امروزي داراري جاذبه هاي طبيعي و تاريخي بسيار زيادي نيز مي باشد. تهران شهري تاريخي كه در گوشه وكنار آن مي توانيد آثار به جا مانده اي از گذشته هاي خيلي دور را ببنيد، از خانه هاي قديمي با معماري اصيل ايراني تا كاخ هاي بسيار زيبا كه از ديدن آنها به وجد خواهيد آمد همگي از جاذبه هاي ديدني و باستاني تهران مي باشد، در اين مقاله آس چارتر به معرفي يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني تهران يعني كنيسه هاي تهران مي پردازد. آس چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا با كمترين هزينه و كمترين زمان بتوانيد بليط چارتر لحظه آخري شيراز تهران را به راحتي از يان سامانه تهيه نماييد.

درباره كنيسه و فرق آن با كليسا
كنيسه يا كنيسا مكاني براي عبادت مختص يهوديان مي باشد در اين مكان علاوه بر عبادت براي جلسات و اجتماعات و گردهمايي نيز مورد استفاده قرار مي گرفت، حتي در اين كنيسه ها مراسمي مانند: جشن عروسي و جشن تكليف بريا پسران نيز برگزار مي شود. جالب است بدانيد بين كنيسه و كليسا زياد تفاوتي از لحاظ معماري ندارد بيشتر فرق آن فقط دعاها و باورهاي متفاوت دو مذهب مسيحي و يهودي آنها مي باشد. كنيسه عبادتگاه پيروان حضرت موسي و كليسا عبادتگاه پيروان حضرت عيسي است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۱:۵۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

رواديد امارات

رواديد امارات
دبي يكي از بزرگترين و لاكچري ترين شهرهاي امارات متحده عربي مي باشد، كه به عروس خليج فارس معروف است، اين شهر يكي از مدرن ترين شهرهاي امارات كه داراي بهترين و لوكس ترين امكانات رفاهي و تفريحي مي باشد، اين كشور يكي از مقاصد گردشگري در جهان كه از همه جاهاي دنيا براي سفر خود اين كشور را انتخاب مي كنند، اين كشور در همسايگي كشورمان ايران قرار دارد و يكي از قطب هاي گردشگري براي ايرانيان مي باشد. لازم است بدانيد كشور امارات و شهر دبي تنها يك مقصد گرشگري نيست بلكه مقصدي براي سرمايه گذاري هاي عظيم اقتصادي و تحصيلي مي باشد، در ادامه با آس چارتر همراه باشيد. آس چارتر به شما اين امكان را مي دهد تا با كمترين هزينه و كمترين زمان بتوانيد بليط هواپيما خارجي ارزان تهران دبي را از سايت به راحتي دريافت نماييد.

قبل از اينكه بخواهيد به دبي سفر كنيد ابتدا بايد ويزاي دبي را دريافت نماييد، براي دريافت ويزا بايد طبق هدفي كه در آن كشور را داريد ويزاي مربوط به آن را تهيه نماييد. به همين منظور انواع ويزا وجود دارد كه در ادامه به معرفي آنها مي پردازيم.

انواع ويزاي دبي
همانطور كه در بالا گفته شد ويزاهاي مختلفي براي سفر به امارات وجود دارد، كه بنا به هدف خود مي توانيد آن را دريافت نماييد اين ويزاها عبارتند:

ويزاي توريستي دبي

ويزاي كار دبي

ويزاي ترانزيت دبي

ويزاي تحصيلي دبي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۴:۱۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

ميدان سرخ مسكو

كليساي جامع سنت باسيل مسكو
يكي از مهم ‌ترين نمادهاي تاريخ معماري در شهر مسكو مي توان به كليساي ميدان سرخ مسكو يا همان كليساي جامع سنت باسيل اشاره كرد، كليساي ميدان سرخ مسكو توسط ۲ معمار معروف روسي، بنام هاي ايوان بارما و پستنيك ياكوولف در قرن شانزدهم ميلادي در بين سال‌هاي ۱۵۵۵ تا ۱۵۶۱ ميلادي ساخته شد كه طراحي آن را معماران ايتاليايي برعهده داشتند، كه تا مدت ۳۹ سال به‌ عنوان بلندترين ساختمان در شهر مسكو بشمار مي رفت كه ارتفاع آن حدود ۶۵ متر مي باشد. كليساي زيبا و شگفت ‌انگيز ۹ گنبد و ۲ گلدسته و ۱۰ عبادتگاه كوچك دارد. كليسا در سال ۱۹۹۰ همراه با ميدان جامع سنت باسيل سرخ مسكو در فهرست ميراث جهاني يونسكو قرار گرفت. كليساي جامع شفاعت مريم مقدس و كليساي جامع واسيلي متبرك از ديگر نام هاي كليساي سنت باسيل مي باشد. با تهيه بليط هواپيما تهران مسكو از سايت آس چارتر از تخفيفات و مزاياي ويژه اي برخوردار شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۹:۱۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

مراكز خريد گران قيمت تهران را معرفي كنيد؟

مركز خريد بام ‌لند تهران
از ديگر مراكز خريد لاكچري و گران قيمت در تهران مركز خريد بام لند مي باشد، مركز خريد بام لند در نزديكي درياچه خليج‌ فارس قرار دارد و داراي چشم ‌انداز بسيار زيبايي مي باشد و بعنوان يكي از جاهاي ديدني و تفريحي بشمار مي رود، مركز خريد بام لند مراكز خريد لوكس و خاص تهران كه مي توانيد برترين برندهاي جهاني را در آن تهيه نماييد، در مركز خريد بام لند مي توانيد بعد از يك خريد جذاب به سراغ انواع تفريحات همچون ماهي ‌گيري و اسكيت، باشگاه ورزشي و كيدز گاردن مي باشد، از امكانات اين مركز خريد مي توان به فود كورت و مجموعه رستوران ‌هاي بام ‌لند اشاره كرد كه منويي از انواع غذاهاي ايراني و غذاهاي فرنگي را مي توانيد سفارش دهيد و نوش جان كنيد.

آدرس مركز خريد بام لند: ﺑﺰرگ ‌راه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، ميدان موج، خيابان موج بلوار صدف

بوتيك مال ملل تهران
در خيابان فرشته كه از لاكچري ‌ترين خيابان ‌هاي تهران محسوب مي شود، مركز خريد بوتيك مال ملل قرار دارد. مركز خريد بوتيك مال ملل از لوكس‌ ترين  و شيك ‌ترين مراكز خريد اين شهر كه اجناسي گران قيمت در آن به فروش مي رسد، بوتيك مال ملل ۴ طبقه مي باشد و داراي فروشگاه‌ هاي متعدد برندهاي مختلف ايراني و خارجي مي باشد. بوتيك مال ملل تهران همچنين داراي ۲ رستوران بزرگ و لوكس با منويي از لذيذترين غذاهاي ايراني و فرنگي مي باشد، شما مي توانيد بعد از خريد در اين رستوران ها غذايي سفارش داده و نوش جان كنيد.

مركز خريد مدرن الهيه تهران
مركز خريد مدرن الهيه از ديگر مراكز خريد گران قيمت تهران مي باشد، مركز خريد مدرن الهيه در يك مجتمع يازده طبقه اي قرار گرفته كه فقط دو طبقه‌ از اين ساختمان به فروشگاه و مركز تجاري اختصاص يافته است، و به تازگي نيز در طبقه پنجم مركز خريد مدرن الهيه كه به طبقه‌ ي رويال معروف است چند بوتيك، جواهرفروشي، كافي ‌شاپ و رستوران لوكس قرار گرفته، اين مركز خريد داراي فروشگاه ‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرايش، لوازم ورزشي، شكلات دست‌ ساز و ... مي باشد، كه برندهاي استفانو ريچي، لامبرود دپارك، مونت كارلو، رد والنتينو، پرومد و… را مي توانيد از اين مركز خريد تهيه نماييد، مركز خريد مدرن الهيه علاوه بر رستوران و كافي ‌شاپ داراي پاركينگي با ظرفيت ۱۷۵ خودرو مي باشد. با تهيه بليط هواپيما مشهد تهران در سايت آس چارتر از تخفيفات ومزاياي ويژه اي برخوردار شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۲:۴۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي

كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي
مشهد دومين كلان شهر ايران كه يكي از مقاصد گردشگري و جاذبه تورسيتي سياحتي و زيارتي مي باشد، مشهد بخاطر وجود مطهر آقا امام رضا سالانه ميزبان تعداد زيادي گردشگر و مسافر از خارج و داخل ايران مي باشد. وجود جاذبه هاي طبيعي، تفريحي، گردشگري و تاريخي بسيار زياد و داشتن بهترين امكانات رفاهي مشهد را نسبت به ديگر شهرهاي ايران متمايز كرده است. يكي ديگر مكان هاي ديدني در مشهد كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي مي باشد، كه در ادامه آس چارتر به معرفي آن خواهد پرداخت. با تهيه بليط هواپيما تهران مشهد از سايت آس چارتر ازمزايا و تخفيفات ويژه اي برخوردار شويد.

تاريخچه كتابخانه آستان قدس رضوي
كتابخانه آستان قدس يكي از كهن ‌ترين كتابخانه‌هاي ايران است كه به ‌واسطه مجموعه‌هاي غني آن، به ‌ويژه گنجينه‌هاي خطي، آوازه جهاني يافته است. قدمت كتابخانه آستان قدس رضوي مربوط به ۱۱ قرن قبل است، كه در گذشته تعداد منابع ۸۰ هزار جلد بوده و امروز به سه ميليون و ۶۰۰ هزار جلد كتاب افزايش يافته ‌است. براي تاسيس اين كتابخانه تاريخ مشخصي نمي ‌توان تعيين كرد. برخي وجود كتابخانه را زمان عزيمت امام هشتم ع در قرن دوم قمري و بعد از شهادت اين امام رئوف در خراسان و مهاجرت علما و دانشمندان شيعه به جوار مدفن او آغاز شد. نخستين شواهدي هم كه از متن وقفنامه كتاب غايه الوصول مورخ ۹۲۵ بدست آمده كه در آن تركيب خزانه‌الكتب به‌كار رفته است نشان دهنده ايت است، كه كتابخانه‌اي مستقل در آستان قدس به اوايل قرن دهم قمري باز مي ‌گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۸:۳۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)