ascharter ascharter .

ascharter

کهف الشهدای تهران

کهف الشهدای تهران
تهران همانطور که می دانید یکی از بزرگترین شهرهای ایران است که جمعیت زیادی دارد، تهران دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند، شهری صنعتی و تجاری که امروزه یکی از پیشرفته ترین شهرهای ایران از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی شناخته شده است. علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی و تفریحی این شهر دارای اماکن زیارتی نیز می باشد، یکی از این اماکن زیارتی که امروزه می خواهیم به معرفی آن بپردازیم کهف الشهدا است با آس چارتر تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا باکمترین هزینه و کمترین زمان بلیط هواپیما ارزان چارتر کرمانشاه تهران را از این سامانه به راحتی دریافت نمایید. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۲:۳۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

چرا طعم غذا در هواپیما تغییر می‌کند؟

برخی از دلایل تغییر طعم غذا در هواپیما
ترس از ارتفاع و پرواز
یکی از عواملی که ممکن است تأثیرگذار بر تغییر طعم غذا در هواپیما باشد، ترس از ارتفاع و پرواز است. افرادی که از این ترس رنج می‌برند، ممکن است در طول سفر با استرس شدیدی مواجه شوند که می‌تواند به ناخوشایندی تجربه آن‌ها افزوده شود و از لذت بردن از طعم غذاها جلوگیری کند. بنابراین، توصیه می‌شود که در صورت سفر با کودکان و سالمندان، به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

تا حد امکان، سعی کنید تا با کمک به روش‌های مختلف مانند تمرین‌های تنفسی و روش‌های آرام‌بخشی، استرس خود را کاهش دهید و از دیگران نیز در این زمینه حمایت بگیرید. ایجاد یک محیط آرام و دوستانه و همچنین مصرف غذاهای سبک و آرامش‌بخش نیز می‌تواند به شما کمک کند تا سفرتان را با آرامش و لذت بیشتری سپری کنید و از طعم لذیذ غذاهای هواپیما بهره‌مند شوید.رطوبت پایین

همان طور که می دانید؛ رطوبت پایین در هوا به شکل ناگهانی؛ راه تنفسی افراد را خشک می کند و همین موضوع باعث می شود، به خوبی مزه و بوهای غذا را تشخیص ندهند.بلیط هواپیما تهران عسلویه را از سایت اس جارتر رزرو کنید.

ارتفاع زیاد
یکی از دلایل دیگری که ممکن است باعث تغییر طعم غذا در هواپیما شود، ارتفاع بالای آن است. وقتی هواپیما به ارتفاع بیش از ۳۰۰۰ متر از سطح زمین می‌رسد، شرایط جوی و محیط فشار هوا تغییر می‌کند که می‌تواند تأثیر زیادی بر غذا داشته باشد. در این ارتفاع، هوا خشک‌تر و سنگین‌تر است که ممکن است باعث خشک شدن غذا و تغییر در طعم آن شود.سرد بودن غذا

برخی از افراد متخصص نیز عقیده دارند؛ سرد بودن غذا می تواند باعث تغییر مزه آن در هواپیما شود. زیرا اکثر افراد به طور معمول عادت دارند که غذاهای شان را به صورت گرم بخورند و خیلی به غذاهای سرد، علاقه نشان نمی دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۷:۴۰ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

کنیسه های تهران

کنیسه های تهران
تهران شهری که امروزه می بینید که به یکی از شهرهای لاکچری و مدرن ایران تبدیل شده است، دارای پیشینه تاریخی بسیار غنی می باشد، تهران علاوه بر جاذبه های مدرن امروزی داراری جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی نیز می باشد. تهران شهری تاریخی که در گوشه وکنار آن می توانید آثار به جا مانده ای از گذشته های خیلی دور را ببنید، از خانه های قدیمی با معماری اصیل ایرانی تا کاخ های بسیار زیبا که از دیدن آنها به وجد خواهید آمد همگی از جاذبه های دیدنی و باستانی تهران می باشد، در این مقاله آس چارتر به معرفی یکی دیگر از جاذبه های دیدنی تهران یعنی کنیسه های تهران می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر لحظه آخری شیراز تهران را به راحتی از یان سامانه تهیه نمایید.

درباره کنیسه و فرق آن با کلیسا
کنیسه یا کنیسا مکانی برای عبادت مختص یهودیان می باشد در این مکان علاوه بر عبادت برای جلسات و اجتماعات و گردهمایی نیز مورد استفاده قرار می گرفت، حتی در این کنیسه ها مراسمی مانند: جشن عروسی و جشن تکلیف بریا پسران نیز برگزار می شود. جالب است بدانید بین کنیسه و کلیسا زیاد تفاوتی از لحاظ معماری ندارد بیشتر فرق آن فقط دعاها و باورهای متفاوت دو مذهب مسیحی و یهودی آنها می باشد. کنیسه عبادتگاه پیروان حضرت موسی و کلیسا عبادتگاه پیروان حضرت عیسی است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۱:۵۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

روادید امارات

روادید امارات
دبی یکی از بزرگترین و لاکچری ترین شهرهای امارات متحده عربی می باشد، که به عروس خلیج فارس معروف است، این شهر یکی از مدرن ترین شهرهای امارات که دارای بهترین و لوکس ترین امکانات رفاهی و تفریحی می باشد، این کشور یکی از مقاصد گردشگری در جهان که از همه جاهای دنیا برای سفر خود این کشور را انتخاب می کنند، این کشور در همسایگی کشورمان ایران قرار دارد و یکی از قطب های گردشگری برای ایرانیان می باشد. لازم است بدانید کشور امارات و شهر دبی تنها یک مقصد گرشگری نیست بلکه مقصدی برای سرمایه گذاری های عظیم اقتصادی و تحصیلی می باشد، در ادامه با آس چارتر همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان تهران دبی را از سایت به راحتی دریافت نمایید.

قبل از اینکه بخواهید به دبی سفر کنید ابتدا باید ویزای دبی را دریافت نمایید، برای دریافت ویزا باید طبق هدفی که در آن کشور را دارید ویزای مربوط به آن را تهیه نمایید. به همین منظور انواع ویزا وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

انواع ویزای دبی
همانطور که در بالا گفته شد ویزاهای مختلفی برای سفر به امارات وجود دارد، که بنا به هدف خود می توانید آن را دریافت نمایید این ویزاها عبارتند:

ویزای توریستی دبی

ویزای کار دبی

ویزای ترانزیت دبی

ویزای تحصیلی دبی

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۴:۱۵ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

میدان سرخ مسکو

کلیسای جامع سنت باسیل مسکو
یکی از مهم ‌ترین نمادهای تاریخ معماری در شهر مسکو می توان به کلیسای میدان سرخ مسکو یا همان کلیسای جامع سنت باسیل اشاره کرد، کلیسای میدان سرخ مسکو توسط ۲ معمار معروف روسی، بنام های ایوان بارما و پستنیک یاکوولف در قرن شانزدهم میلادی در بین سال‌های ۱۵۵۵ تا ۱۵۶۱ میلادی ساخته شد که طراحی آن را معماران ایتالیایی برعهده داشتند، که تا مدت ۳۹ سال به‌ عنوان بلندترین ساختمان در شهر مسکو بشمار می رفت که ارتفاع آن حدود ۶۵ متر می باشد. کلیسای زیبا و شگفت ‌انگیز ۹ گنبد و ۲ گلدسته و ۱۰ عبادتگاه کوچک دارد. کلیسا در سال ۱۹۹۰ همراه با میدان جامع سنت باسیل سرخ مسکو در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت. کلیسای جامع شفاعت مریم مقدس و کلیسای جامع واسیلی متبرک از دیگر نام های کلیسای سنت باسیل می باشد. با تهیه بلیط هواپیما تهران مسکو از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۹:۱۸ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

مراکز خرید گران قیمت تهران را معرفی کنید؟

مرکز خرید بام ‌لند تهران
از دیگر مراکز خرید لاکچری و گران قیمت در تهران مرکز خرید بام لند می باشد، مرکز خرید بام لند در نزدیکی دریاچه خلیج‌ فارس قرار دارد و دارای چشم ‌انداز بسیار زیبایی می باشد و بعنوان یکی از جاهای دیدنی و تفریحی بشمار می رود، مرکز خرید بام لند مراکز خرید لوکس و خاص تهران که می توانید برترین برندهای جهانی را در آن تهیه نمایید، در مرکز خرید بام لند می توانید بعد از یک خرید جذاب به سراغ انواع تفریحات همچون ماهی ‌گیری و اسکیت، باشگاه ورزشی و کیدز گاردن می باشد، از امکانات این مرکز خرید می توان به فود کورت و مجموعه رستوران ‌های بام ‌لند اشاره کرد که منویی از انواع غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی را می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس مرکز خرید بام لند: ﺑﺰرگ ‌راه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف

بوتیک مال ملل تهران
در خیابان فرشته که از لاکچری ‌ترین خیابان ‌های تهران محسوب می شود، مرکز خرید بوتیک مال ملل قرار دارد. مرکز خرید بوتیک مال ملل از لوکس‌ ترین  و شیک ‌ترین مراکز خرید این شهر که اجناسی گران قیمت در آن به فروش می رسد، بوتیک مال ملل ۴ طبقه می باشد و دارای فروشگاه‌ های متعدد برندهای مختلف ایرانی و خارجی می باشد. بوتیک مال ملل تهران همچنین دارای ۲ رستوران بزرگ و لوکس با منویی از لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد، شما می توانید بعد از خرید در این رستوران ها غذایی سفارش داده و نوش جان کنید.

مرکز خرید مدرن الهیه تهران
مرکز خرید مدرن الهیه از دیگر مراکز خرید گران قیمت تهران می باشد، مرکز خرید مدرن الهیه در یک مجتمع یازده طبقه ای قرار گرفته که فقط دو طبقه‌ از این ساختمان به فروشگاه و مرکز تجاری اختصاص یافته است، و به تازگی نیز در طبقه پنجم مرکز خرید مدرن الهیه که به طبقه‌ ی رویال معروف است چند بوتیک، جواهرفروشی، کافی ‌شاپ و رستوران لوکس قرار گرفته، این مرکز خرید دارای فروشگاه ‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شکلات دست‌ ساز و ... می باشد، که برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومد و… را می توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید، مرکز خرید مدرن الهیه علاوه بر رستوران و کافی ‌شاپ دارای پارکینگی با ظرفیت ۱۷۵ خودرو می باشد. با تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۲:۴۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی
مشهد دومین کلان شهر ایران که یکی از مقاصد گردشگری و جاذبه تورسیتی سیاحتی و زیارتی می باشد، مشهد بخاطر وجود مطهر آقا امام رضا سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر از خارج و داخل ایران می باشد. وجود جاذبه های طبیعی، تفریحی، گردشگری و تاریخی بسیار زیاد و داشتن بهترین امکانات رفاهی مشهد را نسبت به دیگر شهرهای ایران متمایز کرده است. یکی دیگر مکان های دیدنی در مشهد کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی می باشد، که در ادامه آس چارتر به معرفی آن خواهد پرداخت. با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد از سایت آس چارتر ازمزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

تاریخچه کتابخانه آستان قدس رضوی
کتابخانه آستان قدس یکی از کهن ‌ترین کتابخانه‌های ایران است که به ‌واسطه مجموعه‌های غنی آن، به ‌ویژه گنجینه‌های خطی، آوازه جهانی یافته است. قدمت کتابخانه آستان قدس رضوی مربوط به ۱۱ قرن قبل است، که در گذشته تعداد منابع ۸۰ هزار جلد بوده و امروز به سه میلیون و ۶۰۰ هزار جلد کتاب افزایش یافته ‌است. برای تاسیس این کتابخانه تاریخ مشخصی نمی ‌توان تعیین کرد. برخی وجود کتابخانه را زمان عزیمت امام هشتم ع در قرن دوم قمری و بعد از شهادت این امام رئوف در خراسان و مهاجرت علما و دانشمندان شیعه به جوار مدفن او آغاز شد. نخستین شواهدی هم که از متن وقفنامه کتاب غایه الوصول مورخ ۹۲۵ بدست آمده که در آن ترکیب خزانه‌الکتب به‌کار رفته است نشان دهنده ایت است، که کتابخانه‌ای مستقل در آستان قدس به اوایل قرن دهم قمری باز می ‌گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۸:۳۶ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

اماکن مذهبی شیراز را معرفی کنید؟

اماکن مذهبی شیراز

شیراز شهری توریستی و گردشگری در ایران که زادگاه شاعران معروف و نامدار ایران بوده و دارای تاریخچه ی غنی می باشد، شیراز دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیاد، جاهای دیدنی و مذهبی و تاریخی که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر ومسافر از سراسر ایران می باشد، شیراز با طبیعتی بی نظیر بقعه های متبرکه زیادی را در خود جای داده است، در این مقاله قصد داریم به معرفی اماکن مذهبی شیراز بپردازیم با ما همراه باشید. با کمترین هزینه و کمترین زمان بلیط هواپیما تهران شیراز را از این سامانه آس چارتر تهیه نمایید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۱:۱۱ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

ییلاق سوباتان تالش

ییلاق سوباتان تالش
گیلان شهری است که مکان های دیدنی زیادی دارد ، یکی از این مناطق فوق العاده دیدنی ییلاق سوباتان تالش می باشد این ییلاق در 22 کیلومتری ضلع غربی شهر لیسار از توابع شهرستان تالش در استان گیلان است ، در این مقاله از اس چارتر قصد داریم تا به شما این مکان دیدنی سرسبز را معرفی کنیم با ما همراه باشید. منطقه ییلاق سوباتان تالش دارای اب و هوایی فوق العاده می باشد که بسیار مناسب برای تفریحات یک روزه است ؛ در ادامه هر چیزی را که باید از این منطقه بدانید به شما خواهیم گفت.

آس چارتر خرید بلیط هواپیما مشهد به رشت را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

ییلاق سوباتان را بیشتر بشناسید
ییلاق سوباتان در ارتفاعات کوه های تالش واقع شده است ، این ییلاق  انقدر زیبا و دیدنی می باشد که وقتی وارد ان می شوید حس زنده بودن به شما دست می دهد ، هوای تازه روستا و دور بودن از فضای شهر و ارامش واقع شده در ییلاق همه این ها دلیلی برای سفر کردن به این ییلاق زیبا می باشد ، سوباتان روستایی از توابع بخش کرگان رود در شهرستان تالش واقع در شمال غرب استان گیلان است.

 

علت نام گذاری ییلاق سوباتان
درباره نام گذاری این روستا می گویند که (سو) در زبان تالشی به معنای ( گلپر) بوده است و (وتون)  به معنای ( روییدن) است ، از انجایی که در این منطقه گلپر زیادی رشد می کند نام ان را (سووتون) گذاشته اند که با مرور زمان به ( سوباتان) تغییر کرده است . نظر دیگری که در مورد نام این ییلاق وجود دارد این است که معنی سوباتان در زبان ترکی محل فرو ریختن اب می باشد و از سمت دیگر سو به معنای اب و باتان به معنای فرو رفتن است ، چون باران ها در این ییلاق در حفره ای فرو می رفتند و به همین دلیل نام ان سوباتان گذاشته شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۸:۵۹ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)

هتل های ارومیه را معرفی کنید؟

هتل های ارومیه
ارومیه یکی از شهرستان های مسافر پذیر ایران می باشد که به دلیل موقعیت های ویژه ای که از آن خود کرده است مسافران زیادی برای کار و تفریح به این منطقه سفر می کنند، هتل آنا یکی از مکان هایی می باشد که شما می توانید برای استراحت و اقامت برگزینید. شما هم اگر قصد سفر به ارومیه را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت می گردید بهتر است در ادامه مقاله با آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط لحظه آخری تهران به ارومیه همراه باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد این هتل آشنا شوید.

درباره هتل آنا ارومیه
این هتل به دلیل امکانات ویژه ای که از آن خود کرده است دارای پنج ستاره می باشد و برای تمامی مسافران مشکل پسند و قانون مند نیز مناسب خواهد بود. هتل آنا در سال 1394 افتتاح شده است و با توجه به تمامی استاندارد های کافی جز یکی از بهترین مجموعه های ارومیه می باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و کار بلد می تواند ساعات خوشی برای شما و خانواده نیز رقم بزند.

امکانات هتل آنا
این هتل با توجه موقعیت و مکانی که در آن قرار گرفته است رفت و آمد به نقاط مهم ارومیه رو برای مسافران آسان نموده و موجب راحتی آن ها نیز شده است. هتل آنا در نزدیکی پارک جنگلی و نمایشگاه فدک بنا شده و اگر شما قصد مراجعه به این نقاط را داشته باشید این امر برایتان بدون اتلاف وقت میسر خواهد شد. وضعیت دید این هتل به سمت کوه و خیابان می باشد و این موضوع برای بسیاری از مسافران خوشحال کننده خواهد بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۱۴:۲۳ توسط:اس چارتر موضوع: باغ پرندگان نظرات (0)